اسلاید شو


07/24 1398


ام بی ای نیوز: رسانه های اجتماعی با ارائه روش ها و پلتفرم های جدید برای بهره برداری از خدمت خود، همواره در مسیر تکامل و سازگاری با شیوه استفاده کاربران از آن حرکت می کنند. صرف نظر از استفاده شخصی، رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای خواستار شناسایی، به رسمیت شناختن و دسترسی گسترده تر، سودمند هستند. ادغام با فناوری هوش مصنوعی (AI) به منظور توسعه تجربه استفاده از رسانه های اجتماعی از طریق ابزارهای مختلفی برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب انجام می شود. در واقع، هوش مصنوعی با ایجاد امکان کسب یک تجربه کاربری بهتر در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، این سفر را برای کسب و کارها آسان می کند.


اتوماسیون و چت بات ها

کسب و کارها دیگر بیش از این نمی توانند از ارزش افزوده و خدمات چت بات ها چشم پوشی کنند زیرا آن ها فرصت مناسب را برای پاسخ ها و جواب های خودکار به عنوان شکلی از یک مکانیسم بازخورد پیشنهاد می دهند. امروز مشتریان هنگام انتخاب یک محصول یا خدمت خاص، گزینه های متنوعی را در اختیار دارند و هرچه زمان پاسخگویی یک کسب و کار طولانی تر باشد، شانس تغییر آن نیز کاهش می یابد. به لطف پاسخ دهندگان خودکار، نسبت به گذشته، تعداد بیشتری از تراکنش ها بدون هرگونه تعامل انسانی انجام می شوند و هنگام خواب به طور موثری محصولات یا خدمات شما به فروش می رسند.


اتخاذ و پذیرش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

اخیرا بیش از ۵۰ درصد سرمایه گذاری ها در Silicon Valley با فناوری واقعیت مجازی (VR) ارتباط دارد که نشانه روشنی از تاثیر و اهمیت آن است، به خصوص وقتی که ادغام سریع آن با رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای کاوش بیشتر در قلمرو ارتباطات محسوب می شود. کنار آن واقعیت افزوده وجود دارد که برای کمک به کسب و کارها به آن ها پیشنهاد یک نگاه فوری به محصول، خدمت یا تجربه شان را داده است. با ایجاد تعادل، بخش اوقات فراغت و سرگرمی بیشترین منفعت را از فناوری های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) می برد.


همه چیز درباره جذابیت است

با توجه به نتایج یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۷، اینستاگرام به عنوان بدترین شبکه رسانه های اجتماعی برای سلامت روان و تندرستی ارزیابی شد و این پلتفرم سطح اضطراب و نگرانی را در افراد بالا می برد. به گفته کارشناسان نمایش عمومی لایک ها تاثیرات منفی قابل توجهی را بر روی اشخاص می گذارد. در واکنش به این تحقیقات، اینستاگرام دیگر بعد از این، تعداد لایک ها را در قالب یک طرح آزمایشی نشان نخواهد داد. به این ترتیب روش استفاده از پلتفرم فوق تغییر خواهد کرد که این موضوع به خصوص در مورد اینفلوئنسرها مصداق دارد. معیار اصلی برای محبوبیت آن ها تعداد افرادی هستند که به سوی آن ها جذب می شوند. به هر حال، این موضوع بر روی اهمیت اظهار نظرها تاکید می کند و جایگاه آن ها را به عنوان منبع اصلی تاثیر واقعی یک شخص یا برند بالا می برد.


مرضیه فروتن

www.campaignme.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود