اسلاید شو


09/11 1398


ام بی ای نیوز: 
Pringles، زیر مجموعه Kellogg از یک هدست بازی رونمایی کرده است که ضمن بازی با استفاده از یک دستگاه توزیع خودکار، چیپس در دهان گیمر می گذارد.

گیمرهای گرسنه می توانند ضمن بازی با کنسول سر جایشان باقی بمانند و هدست «Hunger Hammer» چیپس در دهان آن ها قرار دهند.

نخستین نمونه از این اختراع جدید، با طراحی آژانس تبلیغاتی Grey نیویورک، خبر از مشارکت برند با بازی تیر اندازی اول شخص تازه «Gears 5» داد و گیمرها را به فالورهایشان در پلتفرم پخش زنده «Twitch» وصل کرد.

Pringles حضور خود در دنیای بازی ها را افزایش داده و میزان سرمایه گذاری در مسابقات ورزشی بازی های ویدئویی (eSports) در سال ۲۰۱۹ را دو برابر کرده است.

برای تبلیغ به کمک بازی جدید، هر قوطی Pringles یک کد دارد که می تواند برای گشودن رمز یک پیشرفت سه روزه در بازی به کار رود.

Pringles اینفلوئنسرهای بازی در Twitch را برای آزمودن بازی با این هدست جدید به خدمت گرفته است و در چند هفته آینده تصاویری از آن را به طور زنده پخش می کند.


مرضیه فروتن

www.bestadsontv.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود