اسلاید شو


10/17 1398


ام بی ای نیوز:
امروزه آسیا به عنوان پرجمعیت ترین منطقه‌ی جهان، یکی از جذاب ترین بازارهای مصرفی جهان است. با این حال، این منطقه چالش‌های بزرگی پیش روی کسب وکارها می‌گذارد. عصر دیجیتالی باعث شده مشتریان آسیایی طالب ارزش‌های هوشمندتری از محصولات و خدمات خریداری شده باشند. امروزه شرکت‌ها دیگر نمی‌توانند مشتریان را با سفارش و توصیه جذب خود کنند و ناگزیرند از یک رویکرد دوجانبه تبعیت کنند:


یک: ارائه دادن محتوای مفید و کاربردی و در عین حال جالب برای اینکه مشتریان داوطلبانه آن را با سایرین به اشتراک بگذارند.
دو: ارائه دادن ساز و کاری که مشتریان بتوانند فقط با یک کلیک در رسانه‌های اجتماعی محتوا خلق کنند و به اشتراک بگذارند. شرکت‌ها و بازاریابان با درک این تغییرات و پیامدهای آن قادر خواهند بود پس از ارزیابی فرصت‌ها، به نحو احسن با رقبایشان دست و پنجه نرم کنند.

این جملات بخشی از کتاب "بازاریابی برای رقابت پذیری" به قلم فیلیپ کاتلر/ هرماوان کارتاجایا/ هوی دن هوان و ترجمه دکتر احمد روستا/ سجاد عبداله‌پور است که به بررسی تغییرات و تحولات بازار قاره‌ی آسیا پرداخته است. این کتاب در 198 صفحه توسط انتشارت سیته منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.


mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود