• slide1
  • slide2
  • slide3
  • slide4
  • slide5
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/26 1399


ام بی ای نیوز:
دیوار با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی به سئوالات خبرنگاران درباره سرویس تازه خود " دیوار فروشگاه‌ها" پاسخ داد. در این کنفرانس اشکان آرمندهی مدیرعامل، علی رسولی مدیرمارکتینگ و مهدی امیرپور مدیرروابط عمومی دیوار حضور داشتند.

اشکان آرمندهی درباره سرویس تازه دیوار گفت: از ابتدای اسفند و با شروع شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها، دیوار همواره به این فکر بود که چگونه می‌تواند به کسب وکارها و مردم کمک و اثرگذاری مثبتی را ایجاد کند. در آن مقطع زمانی کسب وکارها آفلاین به دلیل قرنطینه با مشکلاتی روبرو شدند و دیوار درصدد بود کاری کند، بخشی از ضرر و زیانی که بیماری کویید 19 برای کسب وکارها ایجاد کرده را برطرف کند. بر همین اساس دیوار سرویسی را برای کسب وکارهای سنتی و آفلاین که هیچ تجربه‌ای از حضور در فضای آنلاین ندارند، ارائه کرده است. کسب وکارهایی که با کمک و آموزش می‌توانند شعبه‌ی آنلاین از فروشگاه خود را در دیوار راه اندازی کنند. البته قبل از دیوار فروشگاه‌ها، ما برای مشاوران املاک و خودرو هم سرویس مشابه‌ای راه اندازی کرده بودیم. فعالان حوزه مسکن و خودرو در حال حاضر از این سرویس استفاده می‌کنند.

در نظر داشته باشید که دیوار پیش از این نیز با حضور 35 میلیون کاربر، فضایی برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم ایجاد کرده بود. سال گذشته بیش از 400 هزار کسب وکار بر روی دیوار فعالیت و کالاها و خدماتی را ارائه کرده‌اند. اما حال با راه اندازی دیوار فروشگاه‌ها قصد داریم که تسهیلات بیشتری را برای فروش کالاهای نو فراهم و تجربه جدیدی از خرید و فروش کالاهای نو را برای مردم ایجاد کنیم.


آرمندهی با اشاره به تسهیلات ارائه شده به کسب وکارها گفت: دیوار در این خرید و فروش‌ها کمیسیونی نه از کسب وکارها و نه از خریدارها دریافت نخواهد کرد. همچنین از طریق این سرویس شرایط خرید کالای نو با قیمت مناسب فراهم شده است. کاربران با مقایسه قیمتی فروشگاه‌ها می‌تواند، خرید مناسبی را تجربه کند. علاوه براین، کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق این سرویس مستقیما با فروشندگان تماس برقرار کنند.

در نهایت کاربران با استفاده از سرویس دیوار فروشگاه‌ها، پاساژگردی آنلاین را تجربه خواهند کرد. تا به امروز استقبال خوبی از این سرویس شده و نزدیک به سه هزار فروشگاه بر دیوار فروشگاه‌ها فعال شده است. فضای بازار این حوزه آنقدر وسیع است که دیوار هم بتواند علاوه بر کالای دست دوم، نو را نیز به مخاطبان ارائه کند. ما در تلاش هستیم که مخاطبان میان کالاهای نو و دست دوم بهترین تصمیم را اتخاذ و در نهایت خرید کنند.


آرمندهی در پاسخ به این سئوال؛ آیا دیوار خرید و فروش‌ها را در دیوار فروشگاه‌ها تضمین خواهد کرد یا خیر گفت: دیوار در تلاش است که در راستای اعتمادسازی خریداران اقداماتی را اجرایی کند. فروشگاه‌ها پس از ثبت نام و احراز هویت برروی دیوار فروشگاه‌ها به نمایش در می‌آیند. فروشگاه‌هایی خودشان کالاهایشان را تضمین خواهند کرد. در تلاش هستیم که خریداران خرید بهتر و امن‌تری را تجربه کنند. دیوار فروشگاه‌ها پاسخی به نیاز کاربران بود. امیدواریم بتوانیم با همراهی همدیگر با کمترین آسیب از شرایط پیش آمده عبور کنیم و دیوار بتوانند نیازهای مردم را از طریق سرویس‌های جدید برطرف کند.

آرمندهی درباره استقبال از سرویس جدید دیوار گفت: در 2هفته گذشته بیش از 3000 فروشگاه در دیوار فروشگاه‌ها شروع به فعالیت کردند که اینتعداد با فروشگاه‌های دو طرف خیابان ولیعصر تهران از میدان راه آهن تا میدان تجریش برابر است.


علی رسولی مدیرمارکتینگ دیوار در ادامه کنفرانس افزود: از همان اوایل شیوع ویروس کرونا پیش بینی کرده بودیم که برای کسب وکارهای آفلاین مشکلاتی ایجاد خواهد شد و باید به فکر راهکار باشیم. در همین راستا به ایده دیوار فروشگاه‌ها رسیدیم، ایده‌ای که به کمک کسب وکارها آمده است. همکاران ما پس از بررسی ایده و پردازش آن به تازگی نسخه آزمایشی این سرویس را فعلا برای تهران ارائه کرده‌اند. این سرویس شرایطی را فراهم خواهد آورد که هزینه‌های صنعت خرده فروشی و کسب وکارهای کوچک و متوسط کاهش یابد. علاوه بر کاهش هزینه، این سرویس باعث جذب و نگه داشت مشتری برای کسب وکارها نیز خواهد شد.

ثبت نام و دریافت پنل کاربری در دیوار فروشگاه‌ها رایگان است و برای همراهی با کسب وکارها برای فعال شدن در این سرویس 20 آگهی رایگان در اختیار افرادی که ثبت نام می‌کنند، قرار می‌گیرند. دیوار زمانی که از کیفیت و تجربه خوب کاربریاطمینان حاصل کرد به سمت توسعه سرویس حرکت خواهد کرد.

رسولی در پاسخ به سئوال ام بی ای نیوز؛ برندها و تولیدکنندگان اصلی کالاها چه جایگاهی در این پلتفرم خواهند داشت، آیا به زودی شاهد حضور آنها هم خواهیم بود؟ گفت: در ابتدای راه اندازی سرویس، تمرکز اصلی بر روی کسب وکارهای کوچک و متوسط خواهد بود اما با توجه به ظرفیت و سرویسی که بخصوص از طرف مشتری ارائه شده و تعداد کاربران حاضر در دیوار، این پتاسیل وجود دارد که کسب وکارهای بزرگتر نیز در این پلتفرم حضور داشته باشند. البته این اقدام نیاز به تحقیقات و سنجش نیازمندی‌های کسب وکارهای بزرگتر خواهد بود.


لازم به ذکر است، کنفرانس خبری دیوار به دلیل شرایط حال حاضر جامعه، آنلاین برگزار شد و مدیران دیوار در پایان به سئوالات مختلف خبرنگاران پاسخ دادند.



mbanews.ir- نرگس فرجی

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود