• slide1
  • slide2
  • slide3
  • slide4
  • slide5
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/9 1399


ام بی ای نیوز:
چندی‌ست برند مریدنت کمپینی را به منظور معرفی خمیردندان ضد حساسیت خود اکران کرده است. مریدنت برای این کمپین از رسانه‌های محیطی و تلویزیون استفاده کرده است.




دکتر امیدروستا مدیر بازاریابی پاکشو درباره تبلیغات اخیر برند مریدنت گفت: خمیردندان ضد حساسیت محصول جدیدی از مریدنت نیست اما به دلیل اینکه برند تا کنون فعالیت تبلیغاتی در جهت معرفی آن نداشته کمپینی را با این هدف اکران کردیم. از طرفی محدودیت‌های واردات محصولات خارجی به داخل کشور نیز دلیل دیگری برای اکران کمپین محیطی مریدنت است. در واقع تبلیغات به یادآوری نام برند نیز کمک می‌کند. کمپین مریدنت علاوه بر رسانه محیطی از رسانه تلویزیون هم استفاده کرده است. آگهی تلویزیونی نیز دقیقا همراستا با تصاویر استفاده شده در تبلیغات محیطی است.



روستا درباره اینکه مدل‌های استفاده شده در تبلیغات محیطی مریدنت ایرانی هستند، گفت: برایمان جالب بود جایی عنوان شده بود مدلهای استفاده شده خارجی هستند. نه تمام مدل‌های استفاده شده ایرانی هستند و ما قبل از همکاری سوء پیشنه آنها چک کرده‌ایم.

کمپین مورد نظر تا اواخر تیرماه ادامه دارد و پس از آن محصولات دیگر مریدنت مانند نخ دندان، دهان شویه که به زودی به بازار ارائه خواهند شد، به مخاطبان معرفی می‌شوند.

روستا افزود: محصولات خارجی دیگر به صورت رسمی کمتر اجازه ورود به کشور را دارند و محصولات موجود در بازار همگی بصورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و عملا تاریخ مصرف آنها گذشته است و نظارتی بر قیمت آنها نیز نیست اما محصولات ایرانی با نظارت ارائه شده و اعلام قیمت نیز مطابق دستورالعمل های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و انجمن شوینده بوده است.



روستا در پاسخ به این سئوال؛ آیا برندهای ایرانی قادر به تامین بازار در صورت عدم واردات محصولات خارجی هستند؟ گفت: بازار ایران با توجه به تولیدکنندگان خوب ایرانی و برندهای خارجی سرمایه گذار در کشور هیچ‌گاه نیازی به واردات نداشته است. ما علاوه برتامین بازار داخلی قادر به صادرات به کشورهای مختلف نیز هستیم. اما به هرحال بازار ایران با توجه به جمعیت آن وسوسه انگیز است و برندهای وارداتی نیز به هر طریق تمایل به حضور دارند. البته برخی از محصولات مانند قرص، نمک و ژل ماشین ظریف شویی نیاز به واردات داشت که از شهریور ماه امسال هوم پلاس نیز آنها را تولید و روانه بازار خواهد کرد.

مدیر بازاریابی پاکشو در پایان گفت: محصولات جدیدی مانند مایع دستشویی با برند اوه به زودی وارد بازار خواهد شد که در دسته محصولی خود قابل توجه و متفاوت است. مابقی محصولات نیز با وجود کمبودهایی مانند پمپ وکیوم والو همچنان درحال تولید هستند. کمبودها نیز به خاطر واردات و شیوع بیماری کرونا اتفاق افتاده که امیدواریم به زودی برطرف شوند.


mbanews.ir- نرگس فرجی

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود