• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/16 1399



ام بی ای نیوز: موزه اپیک (EPIC) یا همان موزه مهاجرت ایرلند به نوعی بر هویت ایرلندی تاکید می کند. این موزه در مراسم «World Travel Awards» (در حوزه سفر)، بهترین و برجسته ترین جاذبه گردشگری در اروپا لقب گرفت. این موزه داستان زندگی آن دسته از مهاجران ایرلندی را شرح می دهد که در قالب دانشمند، سیاستمدار، شاعر و هنرمند قوانین جهانی را زیر پا گذاشتند. با بازگشایی موزه در تاریخ ۲۹ ژوئن در دوران پسا کرونا، آژانس تبلیغاتی «The Public House» مامور شد تا مردم ایرلند را به سوی خود جذب کند که با وجود بیرون آمدن از قرنطینه هنوز نمی توانند در تعطیلات تابستانی به خارج از کشور سفر کنند.






در آگهی های تبلیغاتی خود موزه اپیک طوری رفتار کرده است که انگار سایر جاذبه های گردشگری در جهان به این موزه حسادت می کنند.

این کمپین تبلیغاتی مطبوعات، رادیو، دنیای دیجیتال و رسانه های اجتماعی را در بر می گیرد.


مرضیه فروتن

www.thestable.com.au

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود