• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/28 1399


ام بی ای نیوز: جشنواره تابستانی فروشگاه هایپراستار با هدف ایجاد روحیه بیشتر به مشتریان دردوران بحران کرونا با 400 سفربه جزیره کیش آغاز شد.

فروشگاه های زنجیره ای درحال حاضر به یکی از الزامات زندگی شهری به ویژه در کلانشهرها تبدیل شده اند و حتی به عنوان شاخصه ی توسعه یافتگی جوامع قلمداد می شود.

استقبال پرشتاب و روزافزون از این فروشگاه ها حاکی از این است که زندگی شهری و شهروندان پاسخ بخش وسیعی از نیازهایشان را دراین مراکز می یابند.

نخستین فروشگاه زنجیره ای در ایران در سال 1340 توسط برادران کاشانی با نام"فروشگاه بزرگ ایران" تاسیس شد و هشت سال بعد محمود خیامی "فروشگاه کوروش" را راه اندازی کرد.


این روزها فروشگاه های زنجیره ای با برپایی کمپین ها و جشنواره های متعدد شرایط مناسب تری برای تهیه کالای مشتریان فراهم کرده اند. هایپراستار یکی از آنها است.

شهریار شاه امیری مدیر بازاریابی هایپراستار درمورد جشنواره جوایز تابستانی این فروشگاه گفت: درشرایط کرونا با تغییر استراتژی تبلیغ هیچگونه ترغیبی برای حضور افراد درشعب نداریم ولی برای تغییر روحیه ی مخاطبان در اوضاع پساکرونا و اوج گیری مجدد این بحران اقدام به برپایی جشنواره ی تابستانی متفاوت تر نسبت به گذشته شده است که علاوه بر جوایزی نظیر گوشی موبایل و تلویزیون و لوازم خانگی و ... 400 سفر به جزیره کیش با یک همراه برای شخص برنده که در نهایت 800 سفر را شامل می شود، در این دوره از قرعه کشی تدارک دیده است.


شاه امیری تصریح کرد، دراین کمپین در ازای هر صدهزارتومان خرید از هایپر مارکت ها و هر هشتادهزارتومان خرید از سوپرمارکت های هایپراستار، امکان حضور در قرعه کشی برای مشتریان فراهم می شود.
لازم به ذکراست مشتریان در همان لحظه با مراجعه به دستگاه های نصب شده در همه ی شعب با ارائه فاکتور خرید کد شرکت در قرعه کشی را دریافت و همان لحظه آنلاین با وارد کردن کد در دستگاه از نتیجه آن و شانس سفر به جزیره کیش یا سایر جوایز مطلع می شوند و البته امکان دریافت هدایا نیز میسر است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در مدت چهارهفته و طی دو فاز اجرایی می شود، اظهار داشت: درفازدوم، نیز جوایز متعدد و متنوعی طراحی شده که با هماهنگی با تامین کننده ها شامل لوازم خانگی و انواع گوشی موبایل و موتورسیکلت و دوچرخه و همچنین بیش از بیست میلیارد ریال کارت هدیه خرید از هایپراستار و بیش از 55 هزار کدتخفیف اسنپ می باشد.

مدیرمارکتینگ هایپراستار در ادامه افزود: با توجه به نوسانات نرخ ارز استراترژی مهم این مجموعه ارائه کالاها با نرخ خرید قبل بوده تا حدامکان از افزایش نرخ کالاها جلوگیری شود.

درمورد عرضه ی کالاهای وارداتی اگر با نرخ مناسب و از طریق قانونی وارد شده باشد مانعی برای فروش در هایپراستار وجود ندارد.

او همچنین از اجرای طرح سفارش آنلاین و دریافت کالا در پارکینگ فروشگاه گفت و تصریح کرد این طرح درحال حاضر در فروشگاه صبا درحال اجرا است و مورد استقبال مشتریانی که به هردلیل در زمان مشخص در منزل نمی توانند برای دریافت بسته های خرید آنلاین حضور داشته باشند، خدمت رسانی می کند.

اسنپ مارکت نیز در همکاری که با فروشگاه دارد نسبت به تسهیل خریدهای آنلاین مشتریان فعال است.


-mbanews.irمریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود