• slide1
  • slide2
  • slide3
  • slide4
  • slide5
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/30 1399


ام بی ای نیوز: در روزهای سخت کرونا، اپلیکیشن آچاره محل مناسبی برای متخصصانی‌ست که در پی کسب درآمد هستند. آچاره در سه سال فعالیت خود توانسته به بیش از 40000 متخصص در کسب و کارشان کمک کند. اما آچاره در این روزهای سخت اقتصادی در بسیاری از حوزه‌ها مثل خدمات منزل، تعمیرات، بازسازی و خدمات خودرو، کارپردازی و حوزه‌های دیگر به نیروی متخصص نیاز دارد و نیروهای که آچاره درآمد آن‌ها را تضمین می‌کند. با آیسان سبایی مدیرمارکتینگ آچاره به گفتگو نشسته‌ایم تا درباره این روزهای این اپلیکیشن فعال بیشتر بدانیم.



کرونا چالش‌های بسیاری را برای کسب وکارها بخصوص در حوزه کاری آچاره وارد کرد، از این روزهای آچاره بگویید که چه خدمات جدیدی را برای جذب مخاطبان ارائه می‌کنید؟

با شروع شیوع ویروس کرونا در ماه بهمن و اسفند، با توجه به ماهیت کاری آچاره که ارائه دهنده خدمات است در دو ماه طلایی سال با افت تقاضا مواجه شدیم، در ادامه از نیمه دوم فروردین ماه میزان سفارشات افزایش پیدا کرد. خدمات نظافت از پرطرفدارترین خدمات آچاره است که در این بازه زمانی کاهش داشت ولی تقریبا از ماه خرداد با افزایش تقاضا مواجه هستیم.



کدام خدمات
آچاره در روزهای کرونایی طرفداران بیشتری پیدا کرده است؟

خدمات تعمیرات مانند موبایل و وسایل منزل به دلیل تعطیلی بازار در اوایل سال با افزایش مواجه شد و همینطور به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها امکان خرید وسیله جدید به مرور زمان در حال کاهش است، تلاش ما برای بهبود کیفیت خدمات تعمیرات است، تا بتوانیم به خوبی عرضه مناسبی برای این تقاضاها ایجاد کنیم. خدمات زیبایی بانوان هم به دلیل تعطیلی سالن‌های زیبایی و اینکه خانم‌ها می‌توانند در منزل خدمات دریافت کنند و به جای حضور در مکان‌های شلوغ تنها یک نفر به منزل آنها مراجعه نماید طرفداران بسیاری داشته است.

اما برای پاسخ به سوال شما، خدمات ضدعفونی منزل، و همینطور با توجه به فصل اسباب کشی، ضدعفونی محل قبل از جابجایی از خدماتی بوده که بسیار طرفدار داشته و با ترکیب مناسبی از مواد ضدعفونی کننده این خدمات انجام شده است.

خدمات پزشکی و پرستاری با توجه به افزایش میزان ابتلا بیماری مثل تزریق سرم و آمپول و یا خدمات همراه بیمار در بیمارستان نیز پرتقاضا بوده‌اند.

در نهایت خدمات آزمایش در محل که بیشتر از یکسال است که در این حوزه هم فعالیت داریم، بیش از قبل پرطرفدار بود. ما در این حوزه خدمات تست کرونا در محل( آزمایش آنتی بادی ) را ارائه می‌دهیم که با توجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا و عدم تمایل افراد برای حضور در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها، ما این خدمات را با پروتکل‌های بهداشتی و مجوز ارائه کرده‌ایم که خوشبختانه با استقبال زیادی مواجه شده و توانسته‌ایم حداقل کمی از مشکلات مردم را حل کنیم.


آیا در این مدت با رشد مخاطبان روبرو بودهاید؟

بسیاری از افراد به تازگی با آچاره آشنا شده‌اند و بله حتی در این بازه زمانی سخت هم رشد مخاطبین آچاره سیر نزولی نداشته است.


با اوجگیری دوباره کرونا برای محافظت از همکاران و سفیرانتان چه اقداماتی را اجرایی کردهاید؟

خوشبختانه مدیران مجموعه آچاره با درک و درایت بالایی که دارند از زمان شیوع کرونا تمامی پرسنل آچاره دورکار هستند، تمام اعضای تیم مرکز تماس به صورت دورکار فعالیت دارند. تنها تیم ثبت نام متخصصین آچاره به صورت حضوری فعالیت دارند که امکان دورکاری کامل برای این تیم وجود نداشته ولی ثبت نام افراد تا حدود زیادی به صورت آنلاین انجام می شود، مثل اپلود مدارک به صورت آنلاین و نحوه آموزش کار با اپلیکیشن، تنها تایید نهایی تنها به صورت چند دقیقه کوتاه در دفتر آچاره انجام می شود تا افراد خیلی در معرض محیط شلوغ قرار نگیرند.


سخن پایانی

این روزها که مشکلات اقتصادی بیشتر از قبل در کشور احساس می شود، آچاره در طول 3 سال فعالیت خود توانسته است به بیش از 40000 متخصص در کسب و کارشان کمک کند.

در بسیاری از حوزه ها مثل خدمات منزل، تعمیرات، بازسازی و خدمات خودرو، کارپردازی و حوزه‌های دیگر به نیروی متخصص نیاز داریم و می‌توانیم درآمد آن‌ها را در آچاره تضمین نماییم. از رسانه شما خواهشمندیم تا با انتشار این موارد جامعه را از حضور اپلیکیشن های خدماتی آگاه سازید تا افراد بتوانند از طریق آچاره کسب درآمد نمایند. ما در این بخش ها تقاضای فراوانی داریم و به دلیل کمبود نیرو با مشکلات رفع تقاضای کاربران مواجه هستیم.



mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود