• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/11 1399


ام بی ای نیوز:
ویتامین‌ها کجان؟؟ شعار کمپین جدید برند باری‌ویتال است که به تازگی گروه صنعتی داروسازی باریج اسانس به بازار معرفی کرده است. ام بی ای نیوز برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کمپین و نحوه فعالیت برند گفتگویی را با علیرضا زهرایی مدیرمارکتینگ گروه صنعتی داروسازی باریج اسانس داشته که در ادامه می‌خوانید.


باریج اسانس چندیست کمپینی را با هدف معرفی برند باری ویتال در حال اجرا دارد، درباره باری‌ ویتال برایمان بگویید؟

گروه صنعتی داروسازی باریج اسانس در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه و همچنین برآورده کردن نیازهای به وجود آمده در آن اقدام به تولید مکمل های غذایی و رژیمی تحت نام برند باری‌ویتال نموده است. مواد اولیه کلیه محصولات باری‌ویتال از شرکت DSM هلند که در زمینه تولید مواد اولیه مکمل‌ها فعالیت دارد تامین گردیده است.

در زمینه تبلیغات محیطی که برای این برند انجام شد با موانع و مشکلات فراوانی روبرو شدیم چون دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو به کلی دست شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه را بسته و ما ترجیح دادیم با توجه به موانع معرفی محصول را مستقیم بر روی بیلبوردها نداشته باشیم و فقط تبلیغات برای برند جدیدمان در میان جامعه آگاهی ایجاد کند. بنابراین طرح‌های بیلبوردهای ما کاملا سانسور شد. در این زمینه اضافه می‌کنم که با توجه به شعار انتخابی و همچنین الصاق کانال‌های ارتباطی شرکت ترافیک ورودی به وب سایت و همچنین تماس با تلفن صدای مشتری در زمینه اینکه ویتامین‌ها کجان؟ زیاد شد.



درباره 
مزایای باری ‌ویتال توضیح بفرمایید و نحوه توزیع محصولات این برند به چه شکلی است؟

همانطوری که عنوان شد مواد اولیه این برند از یکی از باکیفیت ترین مجموعه‌های فعال در این زمینه تهیه شده است. کیفیت بالای محصول در مواد اولیه، زیبای و ظرافت در نظر گرفته شده در بسته بندی‌های محصولات و قیمت مناسب به نسبت محصولات مشابه خارجی ( با توجه به تحریم‌ها هم میزان‌شان در بازار کم شده و هم قیمت‌ها آنها خیلی افزایش داشته) از جمله مزایای باریوتیال هستند.


گروه هدف باری ویتال چه قشری از جامعه هستند؟

استراتژی سازمان بر این قرار گرفت که با توجه به نیاز تمامی اقشار جامعه به محصولات مکمل برای همه افراد جامعه از کودک تا کهنسال محصول تولید و روانه بازار شود اما یکی از گروه‌های هدف خاص برند باری‌ویتال مادران و خانم‌ها هستند. با توجه به اینکه این قشر از جامعه به سلامت خود و خانواده بیشتر اهمیت می‌دهند.


درباره کمپین معرفی باری‌ ویتال توضیح بفرمایید؟ شعار این کمپین برگرفته از چه کانسپتی است؟

ویتامین‌ها کجان؟ شعار این کمپین است. قرار بر شعار محور بودن کمپین نبود ولی با توجه به موانعی که قبلا عنوان کردم به اجبار از کمپین محصول محور به کمپین شعار محور رسیدیم. ویتامین‌ها کجان نشان دهنده نوع فعالیت برند است که در حوزه تامین مایحتاج ارگانیسم‌های بدن فعال می‌کند. همچنین شعار باعث تحریک نسبت به این موضوع که واقعا ویتامین‌ها کجا هستند، خواهد شد.



باریج 
اسانس در همین راستا چه اقدامات دیگری اجرایی کرده است، از فعالیتهای اخیر در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام بفرمایید؟

به تازگی پیج رسمی برند باری‌ویتال به آدرس : @barivital در اینستاگرام راه اندازی شده است. یک کمپین اینفلونسری برای این برند با تعدادی از واینرهای سوشیال در حال برنامه ریزی است که انشالله در ماه آینده رونمای خواهد شد. همچنین تولید محتوای هفتگی و کاملا سلامت محور در وب سایت این برند در حال انجام است. تمامی افراد جامعه با مطالعه این محتواها بدون هزینه کردن یک ریال می‌توانند یک سبک زندگی سالم برای خودشان انتخاب کنند.


درباره قرعه کشیهای اخیر باریج اسانس توضیح بفرمایید؟

در رابطه با مسابقه‌ی که در پیج باریج برگزار شده باید بگویم: ما یک کمپین اینفلونسری در مورد محصولات بهداشتی باریج اسانس اجرا کردیم. پس از اجرای کمپین به این نتیجه رسیدیم که محصول توسط فرد تاثیرگذار معرفی و مخاطبان با محصول آشنا شدند و هزینه قابل ملاحظه‌ی جهت تبلیغات صورت گرفته است. پس بهتر است که مخاطبان را با هدفمان بیشتر درگیر کنیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم با تعریف یک پست مشارکتی در پیج باریج ترافیک ورودی از پیج‌های واینرهای کمپین را بیشتر جذب کنیم که چنین عملکردی نتیجه مثبتی را نیز به همراه داشت و ما موفق شدیم در کمتر از یک ماه حدودا 30 درصد به مخاطبان پیج باریج اضافه کنیم.


و نکته آخر؟

در مورد عدم امکان تبلیغات محصولات داروی و مکمل می‌خواستم به نکته مهمی اشاره کنم. نکته‌ای که کاملا ذهن ما را به خود درگیر کرده است. باریج اسانس محصولات کاملا سلامت و گیاهی با کمک بروزترین استاندارها و امکانات تولید می‌کند اما امکان تبلیغات محصولات را ندارد. نکته مهم همین است: چرا ما نمی‌توانیم برند و فعالیت خودمان را به جامعه نشان دهیم. این در حالی است که تمامی بیلبورها و تابلوها و صدا و سیمای از تبلیغات اسنک و چیپس و انواع و اقسام جانک فودهای موجود در بازار پر شده است؟


mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود