• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/15 1399


ام بی ای نیوز:
۱۰۰۱ برندینگ در خلق و اجرای فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی فتیزی فانزی، بنیانگذاران این برند را همراهی کرده است.

کاغذیان از برند فیتزی فانزی درباره فرآیند شکل‌گیری برند گفت: نزدیک به شش سال پیش با یکی از دوستان مقیم خارج از ایران درباره فواید بیبی کروت‌ و نبود میان وعده‌های سالم در ایران گفتگویی داشتیم. در همان سال شروع به بررسی بازار ایران کرده و به قطعیت رسیدیم که محصولی به عنوان میان وعده سالم و بیبی کروت در بازار ایران وجود ندارد. بر همین اساس تصمیم گرفتیم که وضعیت کشاورزی را در ایران به منظور تولید بیبی کروت مورد بررسی قرار دهیم. طبق بررسی‌های ما امکان تولید بیبی کروت در ایران وجود داشت و ما برای تولید نیاز به ماشین‌آلات و تکنولوژی مخصوصی داشتیم. وضعیت آب و هوایی ایران این امکان را فراهم کرده که در فصل‌های مختلف محصول در اقلیم‌های متفاوت تولید و در دسترس باشد. پس از بررسی مرحله کشت به سراغ تهیه ماشین ‌الات و دستگاه‌ها رفته و در همین زمینه توافقی با یکی از شرکتهای هلندی و آلمانی کردیم.

همزمان با بررسی‌ها و تهیه وسایل، فاز برندینگ را نیز شروع کردیم. برای اجرای پروژه برندینگ با شرکتهای مختلفی وارد مذاکره شدیم که از میان آنها ۱۰۰۱ برندینگ جامع‌ترین پروپزال را به ما ارائه داد. پروپزالی که خروجی آن آوای خوش نام برند فیتزی فانزی بود.


کاغذیان در ادامه افزود: اعضای تشکیل دهنده‌ی برند فیتزی فانزی همگی دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه مارکتینگ و اقتصاد هستند و به خوبی بر اهمیت اجرای پروژه برندینگ واقف هستند. ما به خوبی می‌دانیم که یکی از الزامات کار تجارت در این دوران اجرای فاز برندینگ است. برهمین اساس موازی با کار تولید، پروژه برندینگ را نیزقبل از ارائه محصول به بازار شروع کردیم. اجرای برندینگ به رشد سریعتر و بهتر برند کمک بسزایی خواهد کرد. برای مثال: یکی از گام‌های برندینگ انتخاب نام مناسب برای برند است. مطمئنا نام مناسب به رشد برند در بازار کمک خواهد کرد. علاوه بر نام، رنگ بندی، شعار و طراحی هویت بصری مناسب برای جاگیری برند در بازار لازم است. چنین هویتی به انتقال پیام محصول به مخاطبان کمک خواهد کرد.


کاغذیان درباره همکاری با آژانس ۱۰۰۱ برندینگ گفت: ما با تیم ۱۰۰۱ برندینگ روزهای خوبی را سپری کرده‌ایم. روزهای که در آنها پروژه برندینگ را به موازات پروژه لانچ محصول پیش می‌بردیم. البته در این روزها خطاهایی نیز داشتیم که تیم ۱۰۰۱ برندینگ در رفع آنها همراه ما بود. ۱۰۰۱ برندینگ از تیمی دوستداشتنی، متعهد و پیگیر تشکیل شده است. امیدواریم به زودی همکاری‌های جدیدی را با این تیم داشته باشیم.


در مجموع فتیزی فانزی با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبرو شده و با اینکه فعلا محصول در تهران توزیع شده از شهرستان‌ها نیز درخواست داریم. کرونا تمام محاسبات ما را به هم ریخته است. فتیزی فانزی به عنوان میان وعده سالم وارد بازار شده و یکی از بهترین مکان‌ها برای توزیع این محصول مدارس است. ما در همین راستا سمپلینگی را نیز اجرا کردیم اما کرونا باعث تعطیلی مدارس شد و امکان اجرای مابقی برنامه‌ها فراهم نشد. البته علاوه بر کرونا مشکلات اقتصادی دیگر نیز باعث کندی تولید این محصول شده است. مشکلاتی که مطمئنا باعث تغییر اولویت بندی خرید مصرف کنندگان شده است.


رامین رئوفی طراح برند فیتزی فانزی گفت: در این پروژه ما با محصولی روبرو بودیم که قرار بود برای اولین بار به بازار معرفی شود. بیبی کروت میان وعده سالمی‌ست که گروه مخاطبانی خاص خود را دارد. گروه مخاطبانی که به سلامتی خوداهمیت داده و در تلاش هستند که از میان وعده‌های مفید و سالم استفاده کنند. محصول تازه وارد ما در ابتدا نامی نداشت. برای نام‌گذاری به ویژگی‌های برند و گروه محصولی که قرار است، برند به عنوان جزیی از آن به بازار معرفی شود، دقت کردیم. برهمین اساس به دو کلمه فیت و فان رسیدیم. کلمه فیت که به سلامتی محصول و فان به گروه محصول اسنک‌ها که برند قرار بود جزیی از آنها باشد، باز می‌گردد. پسوند زی که به فیت و فان وصل شده به زندگی بازمی‌گردد. یعنی برند به مخاطبان می‌گوید: سلامت و شاد زندگی کنید. بنیانگذاران برند قصد داشتند، فیتزی فانزی را به عنوان اسنک سالم جایگزین اسنک‌های ناسالم به بازار معرفی کنند.


ویژگی‌های محصول به ویژوال طرح‌های تبلیغاتی نیز تسری پیدا کرد و ما تلاش کردیم که در طرح‌ها سلامتی و تازه بودن محصول را به مخاطبان نشان دهیم. در طرح از بسته بندی و از فرم‌های شکسته استفاده شده است.

رئوفی در ادامه افزود: در شعار نیز بر موضوع اسنک تمرکز کردیم. شعار پس از بررسی‌های مختلف ” یک اسنک درست” در نظر گرفته شد. با استفاده از کلمه درست در شعار محصول را کاملا از مابقی اسنک‌ها در بازار جدا کردیم. در مورد کاراکترها نیز باید بگویم: به پیشنهاد مدیران فیتزی فانزی تصمیم گرفته شد، دو کاراکتر فتیزی و فانزی برای برند طراحی شود. دو کاراکتری که یکی در پی شادی و تفریح و دیگری در پی ورزش و زندگی سالم است.


mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود