• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/4 1397

ام بی ای نیوز:
 افراد زیادی برای عروسی سلطنتی انگلیس حضور داشتند، اما خیلی‌ها هم دعوت نشده بودند، بی‌خانمان‌ها. حال تصور کنید که که برندی بخواهد این رویداد را بدزدد و با کمی چاشنی مارکتینگ، از آن برای تغییر دنیا استفاده کند؟
کاخ ویندزور را همگان به خاطر ساکن مشهورش می‌شناسند؛ ملکه؛ و سالانه ۷ میلیون توریست به آن‌جا می‌آیند. اما این شهر در کنار زرق و برقش، وجه تیره‌ای هم دارد که برای همه شناخته شده نیست. 
ماجرا از این قرار بود که کمی مانده به عروسی سلطنتی، بی‌خانمان‌ها را از دور و بر کاخ ویندزور پراکنده کردند تا منظره‌ی ناخوشایندی برای توریست‌ها و مدعوین وجود نداشته باشد. 
برای برند Kastner و شرکا کاملا واضح بود که چه کاری باید انجام دهند. استفاده از عروسی سلطنتی برای نمایش بی‌خانمان‌های لندن به مردم. 
اوایل امسال، پلیس بی‌خانمان‌ها را از دور و بر کاخ ویندزور به جای دیگری برد تا همه چیز برای عروسی آماده باشد. 
آژانس که مشتری‌ای برای این کمپین نداشت، تصمیم گرفت پاسخی به رفتار نامناسب شورای ویندزور در برابر جمعیت بی‌خانمان‌ها بدهد. آژانس قصد داشت مردم واقعی را به تصویر بکشد و برای این کار قبل از اخراج بی‌خانمان‌ها از شهر، برای آگهی‌هایش از آن‌ها عکس گرفت؛ به این ترتیب آن‌ها مطمئن بودند بی‌خانمان‌ها در روز عروسی حضور دارند. 
(البته این کمپین در نهایت اجرا نشد)



مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود