• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

02/19 1397

ام بی ای نیوز:
 از نظر شهردار مادرید، تصویری ساده بهتر از مفهومی پیچیده است. در سال ۲۰۱۶ شهردار این شهر لوگوی جدید پایتخت اسپانیا را در معرض دید عموم گذاشت؛ نمادی که قرار بود روی علائم شهر، وسايل نقلیه و لوازم تحریر شهر بخورد. 
لوگوی جدید مثل لوگوی قدیمی تصویر خرسی را نشان می‌داد که قصد داشت به یک درخت توت‌فرنگی برسد که از خیلی قبل پیش و از سال ۱۲۲۲ در مادرید بوده است. چیزی که غایب است، دو علامت تعجب است که به شکل پرانتز نام شهر را احاطه می‌کرد و این طور به نظر می‌رسید که تمام شادابی شهر را می‌گیرد. 
مادرید که ممکن است از نظر ساکنانش شهری عادی به نظر بیاید، رتبه‌ی خوبی در اعداد و ارقام دارد:
• بلندترین پایتخت اروپا و یکی از آفتابی‌ترین شهرها
• سومین شهر بزرگ اروپا
• چهاردهمین شهر برتر اقتصادی دنیا
با این اوصاف و با این مقدمه در مورد ریبرندینگ، می‌خواهیم چند کمپین شهر مادرید را در طول این سال‌ها با هم ببینیم. 

به عقب برگردیم؛ سال ۲۰۱۰. مادرید درباره‌ی شماست.
هنر و فرهنگ، کسب و کار، زندگی لوکس و پر از آسایش، گشت و گذار، غذا و تفریحات شبانه و همه چیز. مادرید همه چیز است. کمپین که رفتار یک گردشگر را از فرودگاه دنبال می‌کند، به خوبی توانسته تفریحات او را به تصویر بکشد. شهری رویایی که در انتظار شماست.

سال ۲۰۱۱. مادرید؛ یک روش زندگی
مادرید روشی خارق‌العاده برای زندگی است، هنوز بسیاری از ساکنان شهر در این کمپین حضور ندارند. محلی‌ها به عنوان ویژگی تیپیکال شهر ظاهر می‌شوند و به گردشگران خوش‌آمد می‌گویند و سبک زندگی ساده‌گیرانه‌شان را در معرض دید آن‌ها می‌گذارند. البته در این کمپین تمایل بیش‌تری به نمایش سنت‌ها وجود دارد. 

سال ۲۰۱۴: مادرید؛ رزروشده برای شما
اگر مادرید میزبان المپیک باشد چه؟ در این صورت میهمانان از شهر اروپایی زیبایی بازدید می‌کنند که پر از جذابیت‌های توریستی و فرهنگی است و برای آن‌ها رزرو شده است. در این کمپین شهر به محلی برای دور هم جمع شدن تبدیل شده بود و گردشگران به دنبال کشف راز و رمزهای آن بودند. پیام کمپین روشن بود: مادرید بازدیدکنندگان بالقوه‌اش را برای کامل کردن کارت‌پستالش دعوت می‌کند. 
سال ۲۰۱۶. مادرید؛ شهری که همه به آن دعوت شده‌اند
آخرین کمپین که به احتمال زیاد جذاب‌ترین‌شان هم است، با این ایده‌ی اولیه طراحی شد که مادرید متعلق به همه است و چاشنی «دعوت بودنِ همه و پذیرفته‌شدن همگان» در شهر به این مفهوم اضافه شد. مادرید برای همه و با هر موقعیتی مناسب است. 

مترجم: نازنين کي نژاد
www.medium.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود