• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

02/4 1397

ام بی ای نیوز: 
Legoland به قدر کافی جذاب بود، اما مسیر رسیدن به آن جذابیت چندانی نداشت. برند با چالش بزرگی برای تولید سرگرمی در مسیر رسیدن به آن رو‌به رو بود. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که مسیر سفر به Legoland را با داستان‌های ویژه‌ای همراه کنند. 
Legoland و آژانس VML از داده‌های GPS برای خلق ماجراهای تعاملی در گوشی‌های تلفن همراه استفاده کردند؛ هدف ترغیب خانواده‌ها به شروع سفری جاده‌ای برای رسیدن به تِم‌پارک لگو بود. وقتی کاربر محل آغاز سفرش را وارد می‌کرد، اپلیکیشن برند، مسیری را به Legoland معرفی می‌کرد که ۶۰ جاذبه‌ی دیدنی را نشان می‌داد. هر کدام از مسیرها یک فعالیت مربوط به خود داشت. هر مسیر و فعالیت، داستان مربوط به خود را داشت و کاربر درگیر یکی از چهار داستان مطرح‌شده می‌شد. اما کاربران می‌توانستند از هر داستان وارد هزاران چشم‌انداز شوند و تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشند. 
به این ترتیب هر منطقه‌ای در دنیای واقعی به مکانی در داستان برند تبدیل می‌شد و کودکان می‌توانستند با شرکت در مسابقات، تجربه‌ی ماجراجویی‌ها و حل معماهای مختلف از مسیر لذت ببرند و سرگرم باشند. بچه‌ها می‌توانستند از بین تم‌های مختلف راهزن، ماجراجویی، پادشاهی یا ساحلی یکی را انتخاب کنند و با استفاده از GPS در لحظه در مکان‌های واقعی داخل اپلیکیشن بازی کنند. 



مترجم: نازنين کي نژاد
www.skift.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود