اسلاید شو


04/9 1398

ام بی ای نیوز: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور 920 شرکت (760 داخلی و 160 خارجی از 20 کشور جهان) درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ام بی ای نیوز این رویداد با هدف معرفی تکنولوژی روز و توانمندی های صنعتگران داخلی و خارجی و افزایش زمینه ی همکاری های چند جانبه در راستای تحقق شعار سال (رونق تولید ملی) امسال با حمایت بیشتر و با حضور چشمگیر شرکت های داخلی در جهت حمایت از رونق تولید برگزار شده بود.

در مراسم افتتاحیه ی این نمایشگاه مقامات وزرات خانه ای جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، برخی نمایدگان مجلس و... حضور داشتند که بیانگر اهمیت این رویداد است.

در جریان برپایی نمایشگاه گفتگویی با مدیران و دست اندرکاران برخی شرکت های حاضر در نمایشگاه داشتیم که آنچه در ذیل میخوانید حاصل این گفتگو است:


نامی نو: تولید و توزیع غذای آماده سالم

غریبی مدیر برندینگ و دیجیتال مارکتینگ شرکت نامی نو با تاکید براینکه نمایشگاه فرصتی است برای ایجاد ارتباط عاطفی بیشتر با مشتریان و درک بهتر دیدگاه هایی که نسبت به این برند وجود دارد می افزاید: با توجه به مشکلاتی که تولید مواد غذایی آماده مصرف دارد، لذا استراتژی این شرکت مزیت رقابتی در زنجیره ی توزیع سراسر کشور بوده که به خوبی پوشش داده شده که با توجه به اهمیت تاریخ مصرف مواد غذایی آماده مصرف مدنظر قرار دارد.

وی ایجاد ارتباط با ثبات بین شرکت نامی نو و مخاطبان را مهمترین رویکرد فعالیتهای مارکتینگی این مجموعه عنوان کرده و افزود: در شرایط فعلی برقراری این ارتباط در فضای دیجیتال قابل تحقق است که به شکل جدی مورد توجه قرار دارد.


پاکبان: سال سخت تولید و قدم در راه پیشرفت

اکبری مدیرمارکتینگ شرکت پاکبان از سال سخت تولید گفت و افزود: در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاشمان این بود که قدم به قدم به سمت توسعه تولید حرکت کنیم و با همت دست اندرکاران مجموعه این موضوع تحقق پیدا کرد. او از اقدامات مارکتینگی که در فضای مجازی توسط بخش مرتبط انجام شده به عنوان نقطه عطف فعالیتهای تبلیغی شان یادکرده و تصریح کرد: با معرفی محصولات جدید و حفظ کیفیت و حضور پررنگ سهم خوبی از بازار را در اختیار داریم.

او می گوید: شعار برند ما (طبیعی همچون طبیعت) است که بیانگر کیفیت تولیدات مجموعه است که به شدت به آن پایبند هستیم و همین موضوع رمز حفظ و توسعه سهم بازارمان است.

تولید محصولات جدید استراتژی متفاوت بودن و حضور در سبد خرید مشتری است که در این رابطه تولید شیر تتراتاپ با بسته بندی خاص و ماندگاری بالا از جمله دیگر موارد است که این محصول در کشور برای نخستین بار تولید شده و حتی در خاورمیانه شرکت های محدودی امکان تولید آن را دارند.

وی معتقد است حضور در نمایشگاه امکان کسب هویت بهتری به شرکت ها می بخشد و ارتباط با مشتریان و اعلام اینکه درهمه ی شرایط کنارشان هستیم و پرقدرت به تولید و تکمیل زنجیره ی غذایی مورد نیاز جامعه ادامه میدهیم مهمترین پیام است.


سحرخیز: عیار زعفران ایرانی

سحرخیز 86 ساله درغرفه ای که عبور از کنارش طعم و عطر زعفران و محصولات زعفرانی را تداعی می کرد میزبان بازدیدکنندگان بود.

دکتر فرزاد سحرخیز، مدیرعامل این مجموعه فعالیتهای مارکتینگی یک سال اخیر را برمبنای توسعه محصولات تازه برپایه ی زعفران برمبنای تحقیقات بازار عنوان کرده و همچنین تاکید بر توسعه بازارهای بین المللی و بسته بندی به روز در حوزه صادرات محصول.

وی مهمترین رویکرد حضور این برند کهنسال در نمایشگاه بیست و ششم صنعت غذای کشور را رونمایی از محصولات جدید و ارگانیک نظیر عسل زعفرانی، نوشیدنی های برپایه ی زعفران و همچنین تجدید پیمان با مشتریان و نمایندگان فروش که در داخل و خارج فعالیت می کنند، عنوان کرد.

به اعتقاد او نمایشگاه فرصتی است برای دریافت بازخوردهای مشتریان و دیدار با آنها.


برتر: در روند توسعه ای قرار داریم

محصولات غذایی برتر طی دوسال گذشته و راه اندازی واحد مارکتینگ فعالیتهای تبلیغی و بازاریابی خود را به شکل متفاوت تر از گذشته پوشش داده و براساس گفته سبحانی مدیرمارکتینگ و تبلیغات برتر، تولید محصولات تازه پیوسته ماهیت این مجموعه بوده که درحال حاضر نیز بر همان روند ادامه دارد.

وی افزود: به دلایل متعدد مشکلات اقتصادی طی یک سال گذشته حضور شرکت های خارجی و داخلی در نمایشگاه بیست و ششم کمرنگ تر شده اما ظهور برندهای جدید و تولید محصولات غذایی توسط آنها جای امیدواری است و نشان دهنده این موضوع که می توان از تهدیدها فرصت ساخت، چنانچه صنایع غذایی برتر در این مسیر حرکت می کند و تلاش دارد با برنامه ریزی روی فرصت هایی که شاید در شرایط قبلی وجود نداشته در روند توسعه شرکت گام بردارد.


هراز: سهم گیری از بازار بر مبنای استراتژی تنوع تولید، تغییر فرهنگ مصرف

هراز نامی شناخته شده در صنعت تولید لبنیات است که از سال 86 در این بازار فعالیت می کند.

تولید محصولاتی بر پایه ی انواع پنیر و جای دادن این محصول درهمه وعده های غذایی مخاطبان از موضوعاتی است که شهریار دادگر قائم مقام مدیرعامل این مجموعه به آن تاکید دارد. همچنین تولید انواع ماست های طعم دار برای نخستین بار در ایران براساس ذائقه ی مصرف کننده ایرانی از دیگر اقداماتی است که درجهت تنوع تولید مدنظر قرار گرفته است. وی مهمترین اقدام مارکتینگی هراز را تلاش در جهت تغییر رفتار مصرف مشتریان عنوان می کند.


او نوسانات بازار را امری طبیعی می داند که باید از آن گذر کرد و در این شراط نیز با حفظ کیفیت تولیدات و همچنین پرسنل شاغل در بخش های مختلف بر ادامه مسیر ثابت قدم بود

ایجاد خانه پنیر ایران برای ارائه ی طعم های متفاوت پنیر و استفاده از آن در همه وعده های غذایی و احداث رستوران های زنجیره ای از دیگر اقدامات بوده است.


بیژن: تولید محصول با کیفیت و به روز با تکنولوژی پیشرفته

"سلامت زندگی کنیم و از زندگی لذت ببریم" این پیامی است که محصولات غذایی بیژن برآن تاکید دارد. سید محسن مرتضوی مدیر کل فروش و بازاریابی صنایع غذایی بیژن شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی و رونمایی از دستاوردهای دانش فنی در حوزه ی صنعت غذا را از اقدامات مارکتینگی این مجموعه عنوان می کند که بر مبنای استراتژی درون سازمانی ایجاد شده است.

غرفه ی بزرگ بیژن در وسط سالن 8 نمایشگاه و برگزاری میتینگ با حضور سلبریتی ها از رویکرد شاد و جوان گرایانه ی این مجموعه که به گفته ی مدیرکل فروش و بازاریابی با تغییر جایگاه طی سال های اخیر صورت گرفته حکایت داشت. رنگ لوگوی قرمز در طراحی دکور، مبلمان و حتی پوشش پرسنل به کار رفته بود که به خوبی بیژن نوین را معرفی می کرد.

لازم به ذکر است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، ماشین آلات و صنایع وابسته، از تاریخ 28 لغایت 31 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.



mbanews.ir-مریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
تعداد مشاهده خبر: 75 دیدگاهها: 0 نویسنده این خبر: amirhossein

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود