اسلاید شو


05/15 1398



ام بی ای نیوز: شهرفرش این روزها به دور از تبلیغات هیجانی و لحظه ای استراتژی تاثیر بلندمدت را در پیش گرفته و برحفظ کیفیت تولید و ماندگاری طیف مشتریان تاکید دارد و در کمپین های تبلیغاتی اخیر آن موضوع کیفیت کالا و قیمت ارزان برجسته شده است.

این روزها در بازار داغ تبلیغات ارائه ی تخفیف به لحاظ جذابیتی که برای مشتری ایجاد می کند اهمیت زیادی یافته، اما مجموعه شهرفرش درکمپین های اخیر خود بیشتر بر محوریت موضوعاتی که به کیفیت کالا تاکید دارد تمرکز کرده است.

مهدی قلخان، مشاور مارکتینگ و تبلیغات شهرفرش ضمن تاکید براین موضوع تصریح کرد: استراتژی تبلیغات این مجموعه به دور از هیجان لحظه ای فروش، درصدد ایجاد خاطره ای خوب در ذهن مخاطبانی است که به شعب شهرفرش آمده اند، به همین لحاظ گردونه هایی در شعبه ها قراردارد که مشتری حین خرید در فضایی شاد و مفرح دست به انتخاب هدایایی میزند که تدارک دیده شده، داخل گردونه ها یک شانس برای هر مشتری وجود دارد که او دست به انتخاب و امتحان شانس خود می زند.

در واقع بازی هایی نوستالژیک دراین طرح مورد استفاده قرارگرفته که در آخر برنده امکان حضور درقرعه کشی نهایی را می یابد و البته هیچ شرکت کننده ای بدون دریافت هدیه نمی ماند.


او درمورد طرح هدایایی که در قبال هر خرید به مشتریان داده می شود گفت: در طرح ایجاد خاطره ی خوب هنگام خرید، بدون اطلاع و اعلام قبلی بعد از خرید هدایایی برای مشتریان در نظر گرفته شده که شامل کالاهی متنوع و نفیس نظیر قالیچه و لوازم منزل و صنایع دستی و... است و درواقع هدیه شهرفرش و قدردانی از انتخاب و خرید مشتری محسوب می شود و این اقدام در تبلیغات ذکر نشده به این علت که نخواستیم مورد بهره برداری تبلیغاتی قرارگیرد و سورپرایز شهرفرش برای مشتریانش بوده است.

او با اشاره به این موضوع که تبلیغات مجموعه شهرفرش برمبنای صداقت با مشتری طراحی شده افزود: مخاطبان آگاه امروز با ترفندهای ساده تبلیغاتی مجاب نمی شوند و لذا برمینای این دیدگاه سعی شده درکمپین های اخیر به دور از طرح های پروموشن محور با مردم در رابطه با مزیت های رقابتی شهرفرش صحبت کنیم و مخاطب تصمیم گیرد از کجا خرید کند.


کیفیت کالای تولیدی و البته قیمت درب کارخانه بهترین تبلیغی است که شهرفرش در استراتژی بلندمدت خود به آن تاکید دارد و ازسویی دراین راستا حفظ مشتریان وفادار و فراهم کردن خدمات ویژه برای باشگاه مشتریان رویکرد مهمی است که برنامه های زیادی برای تحقق آن درپیش گرفته شده است.

به کاربردن عبارت "کیفیت را ارزان بخرید" و یا "تضمین کیفیت، تضمین قیمت" در تبلیغات محیطی این مجموعه تلنگری است به مخاطبانی که هنوز تصمیم نگرفته اند خریدشان را از کدام برند داشته باشند و بیانگر ویژگی های کالایی است که در فرهنگ مردم ایران جایگاه خاصی دارد.

وی با بیان اینکه درتبلیغات به دنبال رقابت نیستیم بلکه بیشتر درپی اثبات مزیت های خود بوده و به عنوان مرجع نزد مخاطبان خود شناخته شدیم، افزود: وقتی شهرفرش در تبلیغات خود ادعا میکند "فاکتور بیار خسارت بگیر" مبنی بر این که اگر کالای مشابه را دربازار با همین کیفیت، ارزان تر خریدید فاکتور بیارید و 30 درصد بیشتر پرداخت می شود، نشانه ی اطمینانی است که از مواد اولیه و پروسه ی تولید و درنهایت کالای نهایی وجود دارد و این موضوع نزد مشترییان آگاه امروزی پنهان نمانده است.


mbanews.ir-مریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
تعداد مشاهده خبر: 45 دیدگاهها: 0 نویسنده این خبر: amirhossein

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود