اسلاید شو


05/22 1398


ام بی ای نیوز: بینندگان امکان انتخاب دکوراسیون صحنه، موسیقی و رنگ رژلب فیلم آژانس تبلیغاتی BETC لندن را دارند.

برند آرایشی ریمل به طرفداران خود در اینستاگرام اجازه کنترل جدیدترین آگهی تبلیغاتی رژلب خود را می دهد.

در قالب یک پروژه تعاملی، بینندگان می توانستند از میان گزینه های مختلف نشان داده شده، دکوراسیون صحنه، موسیقی و رنگ رژلب را در نسخه مخصوص به خود از آگهی تبلیغاتی ریمل انتخاب کنند. هدایت آن ها از طریق یک فرایند در استوری های اینستاگرام به وسیله سفیر آرایش جهانی ریمل، جیمز مولوی، انجام می شود. در زیر به نحوه کشف آن نگاهی می اندازیم.

این نخستین کمپین بومی اینستاگرام برای برند متعلق به شرکت زیبایی «Coty» بود که توسط آژانس تبلیغاتی BETC دیزاین و راه اندازی شد.




دست اندرکاران

مشتری: ریمل

آژانس تبلیغاتی: BETC لندن

رئیس ارزش ویژه برند و ارتباطات: سارا پیری

مدیر دیجیتال ارشد جهانی: کلو آمبرز

مدیر ارشد خلاقیت: رزی باردلز

افراد ارشد خلاق: رافا کامپوس، نادیا دوهرتی

فرد خلاق: فلیکس هیس

دیزاینر: جاستین ریچ

استراتژیست: زو پارکینسون

رئیس کسب و کار: کاترین برایان

رئیس امور مشتریان: هولی ولز

مسئول اجرایی امور مشتریان: تام پیج

رئیس خلاقیت عملیات: هیزل کورستنز

کارگردان: چلو والاس

تهیه کننده اجرایی: مارتا بوبیک

تهیه کنمنده: راب جلی

تدوین گر: الکساندرا وود

تدوین گر: زو دسگراپس

جلوه های ویژه: ویل یارو

صدا: Factory Studios


مترجم: مرضیه فروتن

www.adage.com

امتیاز به این خبر:
تعداد مشاهده خبر: 37 دیدگاهها: 0 نویسنده این خبر: amirhossein

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود