اسلاید شو


07/2 1398


ام بی ای نیوز:جدیدترین کمپین مکدونالد، محصول آژانس تبلیغاتی TBWA پاریس، جغدهای شب زنده دار را هدف قرارمی‌دهد.
مکدونالد فرانسه در قالب یک کمپین تبلیغاتی جدید با تاکید بر نقشش در زندگی شبانه، بازبودن شعبه‌هایش را تا دیروقت به تصویر می‌کشد.

در تازه‌ترین آگهی‌های آژانس تبلیغاتی TBWA پاریس (که اثر چشمگیر اخیر آن برای مکدونالد یک کمپین جهت‌یابی مینیمالیستی و تصاویر خیس بارانی پاریس، برای تبلیغ تحویل غذا را شامل می‌شد) قوس‌های طلایی نمادین برند را به جای تابلوهای راهنما بر سر مکان‌های مخصوص شب زنده‌داران، از جمله سینما، محل ویژه بازی لیزر و کلوپ شبانه قرار داده‌اند. عکاس «آرلین چاواد» است.
این آگهی‌های تبلیغاتی به شکل نسخه‌های چاپی و در فضای دیجیتال اجرا می‌شوند.

دست اندکاران

مشتری: مک دونالد فرانسه

آژانس تبلیغاتی: TBWA پاریس

مدیران تبلیغاتی: خاویر رویاکس، خوزه جاکینتو، بنویت کولب، چارلز گورملون، جاناتان سروگ، جولی مونتاین، مارین لتورنور، آلیسون پلاچیر-جوهل

رئیسان اجرایی خلاقیت: بنجامین مارچال، فاستین کلاوری

رئیسان هنری: جولیا دشایس، لنا مونکئو

خریدار اثر هنری: جولیا دشایس

عکاس: آرلین چاواد

استودیو عکس: Magenta 95


مرضیه فروتن

www.adage.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود