اسلاید شو


08/12 1398


ام بی ای نیوز:
برگر کینگ با تازه ترین آگهی تبلیغاتی خود، به مناسبت هالووین، به دنیای ارواح قدم می گذارد و در راستای جلب توجه به سوی برگر جدید و بزرگ خود به نام «Ghost Whopper» از دنیای رسانه بهره برد.

این برند نخستین «آزمایش Spirit Taste» را با دعوت از استاد مدیوم و هدایت روح، ریز میرزا، انجام داد. در یک جلسه احضار روح فست فود، میرزا برای ارواح فرصت تسخیر بدن او و چشیدن طعم Ghost Whopper را فراهم کرد. این برگر به تعداد محدود با نان چدار سفید روح مانند تهیه می شود.


جدید ترین آگهی تبلیغاتی این رستوران فست فود زنجیره ای در هتل معروف لس آنجلس، هتل الکساندریا، اتفاق افتاد. آن جا میرزا با ارواحی که در هتل پرسه می زدند تماس گرفت و آن ها را به چشیدن طعم Ghost Whopper فراخواند. در ویدئو، میرزا پشت میز همراه با کسانی دعوت می شود که نظر موافقی نسبت به شرکت کردن در این تجربه داشته اند. سپس از ارواح می خواهند تا از طریق او یک برگر را بخورند. در مرحله بعدی از ارواح سوال می شود که درباره برگر چه فکری می کنند.



به دلیل هدایت ارواح توسط میرزا، هر کدام از آن ها با صدایی متمایز از بقیه صحبت و واکنش خود را نسبت به خوردن برگر بیان می کرد. یکی از ارواح در حالی که برگر را دور اتاق می چرخند و یک برگر دیگر می خواست، ظاهرا از آن لذت برده بود.

با انجام آزمایش «Spirit Taste» بر روی Ghost Whopper، این مورد نخستین برگری بود که از ۱۱ روح، ۱۰ روح آن را تایید کردند. این برگر به مدت محدود در شهر های منتخب در دسترس است.




مرضیه فروتن

www.thedrum.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود