اسلاید شو


08/13 1398



ام بی ای نیوز:
از طریق کمپین «صدای خود را به گوش دیگران برسانید»، محصول آژانس تبلیغاتی FCB هامبورگ، در قالب سه آگهی تبلیغاتی احساسی، یاماها موسیقی اروپا قصد بیان این موضوع را دارد که موسیقی چگونه می تواند راهی برای ابراز احساسات، نا امیدی ها و ویژگی های شخصیتی جوانان را پیش پای آن ها بگذارد.

این در شرایطی است که نتوان به وسیله کلمات احساسات خود را بیان کرد. آگهی های تبلیغاتی «دختر پیانیست»، «پسر گیتاریست» و «دختر درامر» نشان می دهند که یک ساز چطور می تواند حداقل برای مدت کوتاهی زندگی را آسان تر کند.

هر سه آگهی تبلیغاتی با مدت زمان ها و فرمت های مختلف در یوتیوب و اینستاگرام منتشر می شوند. علاوه بر این، یک page اینترنتی به عنوان ابزاری تبلیغاتی در نقطه فروش جلب توجه به سوی پیشنهادهای متعدد یاماها را ساده می کند. مسئولیت طراحی و راه اندازی این page نیز بر عهده آژانس تبلیغاتی FCB هامبورگ بوده است.





مرضیه فروتن

www.thedrum.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود