اسلاید شو


09/3 1398


ام بی ای نیوز:
مک‌دونالد فرانسه در کمپین تازه‌اش، مدرکی برای خانوادگی‌بودن، به کمک آگهی‌های چاپی کودکانه، خود را به عنوان رستورانی دوستدار خانواده معرفی می‌کند.

این تصویرهای رنگینقاشی‌هایی کودکانه‌‌اند که با ترکیب مدادرنگی و چاپ دنیای بچه‌ها را به نمایش می‌گذارند و البته لوگوی برند وسط‌شان دیده می‌شود. یکی از آگهی‌ها هم لکه‌ی سس پخش‌شده‌ای‌ست که تصویر لوگو را ساخته است. اسم کمپین با مُهر روی تمام آگهی‌ها نقش بسته است.

مک‌دونالدی‌ها درباره‌ی این کمپین گفته‌اند: «زندگی برای بچه‌ها معمولا موانع و مرزهای زیادی دارد: ندو، بهش دست نزن، خودت رو کثیف نکن و... اما مک‌دونالد شبیه جای دیگری‌ نیست. می‌توانید روز را در آن بگذرانید، هرچه بخواهید بخورید و بازی هم بکنید. این‌جا مکانی برای تفریح واقعی‌ست که با آزادی برای خانواده‌ها همساز است. آزادی در زندگی روزمره اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل مک‌دونالد فرانسه تصمیم گرفت این کمپین را برای خانواده‌ها طراحی کند.»





نازنین کی‌نژاد

www.thedrum.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود