اسلاید شو


02/24 1399


ام بی ای نیوز: پس از ۶۰ روز قرنطینه، ایتالیایی ها خود را برای مرحله دوم آماده می کنند که مدت های منتظر آن بودند. در این مرحله آن ها امیدوار به ترک خانه و سفر در سطح شهر با آزادی بیشتر هستند. با توجه به این که فاصله گذاری اجتماعی یکی از ملزومات اصلی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شمار می رود، مردم باید فاصله خود را با اعضای خانواده، دوستان، اقوام، همکاران و به طور کلی بقیه افراد حفظ کنند. ضمن سازگاری با «شکل جدیدی از زندگی عادی»، به مدت طولانی این اصل باید همچنان به عنوان یک اصل توسط ما رعایت شود.

یک بانک چند کاناله مستقل به نام «FinecoBank»، با دعوت از ایتالیایی ها برای حفظ این مقیاس ها جهت محافظت از خود و دیگران، پشتیبانی از چنین پیامی را سرلوحه اقداماتش قرار داده است. این نخستین کمپین با نمایشگر دیجیتال (DOOH) است که به لطف یک افکت توهم بصری امکان مشاهده یا دریافت پیامش فقط از یک متر دور تریا حتی با فاصله ای بیشتر از آن وجود دارد. ایده خلاقانه کمپین از سوی شرکت خدمات بازاریابی McCann Worldgroup ایتالیا و با همکاری شرکت های تبلیغاتی Clear Channel و IGPDecaux مطرح شده است.

این کمپین صرفا یک پیام را بی غل و غش، صریح و مستقیم به ببیننده منتقل می کند: «با حفظ فاصله یک متری از یکدیگر، بر روی سلامت خود سرمایه گذاری کنید.»



مرضیه فروتن

www.thedrum.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود