• slide1
  • slide2
  • slide3
  • slide4
  • slide5
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/9 1399


ام بی ای نیوز:
با آمدن برند هوم پلاس به بازار سئوال بزرگی مطرح شده است. سئوال این است؛ ایرانیان در سال چقدر مایع ظرفشویی میل می‌کنند؟ سئوال مهمی که برند جدید قرار است به آن پاسخ دهد.

دکتر امیدروستا مدیر بازاریابی پاکشو درباره تبلیغات اخیر برند هوم پلاس گفت: برای تهیه مایع ظرفشویی هوم پلاس از فرمولاسیونی استفاده شده که مایع ظرفشویی حین شستشو سریعتر از ظروف جدا شده و ظروف پاک می‌شود. اگر حداقل یکبار از محصول استفاده کنید حتما این مزیت را حس خواهید کرد. در نظر داشته باشید هر چقدر غلظت مایع ظرفشویی بیشتر باشد فرد منطقا باید وقت و انرژی و هزینه بیشتری صرف شستشوی ظروف نماید. برندهای خارجی ازنقطه ضعف علاقه ایرانیان نسبت به واژه غلظت استفاده کردند (در ذهن مخاطب ایرانی غلظت عموما مترادف کیفیت است) و با بالا بردن غلظت مایع ظرف شویی از آن بعنوان کلیم کیفی استفاده نمودند. در اروپا امکان ندارد مایع ظرف شویی با ویسکوزیته و عدد اکتیوی در ایران تولید می‌شود، پیدا کنید. چنین مایع ظرفشویی عوارض گوارشی و پوستی ایجادخواهد نمود. از طرفی مصرف کنندگان مایع ظرفشویی چه بخواهد چه نخواهد ممکن است قسمتی از ته مایع را ناخواسته میل نمایند که در مواقعی که شستشو سریع یا بی حوصله صورت گیرد بیشتر خواهد یود. برهمین اساس همه ایرانیان در سال ممکن است حجم قابل توجه‌ای مایع ظرفشویی میل کنند. چنین دغدغه‌ای باعث شده که برخی از افراد به سراغ موادطبیعی مانند سرکه و جوش شیرین برای شستشو بروند. البته این مواد قدرت پاک کنندگی رژیم غذایی چرب ما ایرانیان را ندارند. بنابراین پاکشو تصمیم گرفت مایع ظرفشویی تولید کند که قدرت چسبندگی کمتری به ظروف و از طرفی قدرت پاک کنندگی معقولی داشته باشد. بنابراین هوم پلاس مستقیما با رقبایی که برروی غلظت متمرکز شده‌اند، رقابت می‌کند.

هوم پلاس به صرفه جویی آب نیز کمک خواهد کرد و مصرف کنندگان می‌توانند امتحان کنند که با میزان آب مشخص چند ظرف با مایع ظرفشویی مورد نظر می‌توانند بشویند. حداقل یک و نیم برابر نسبت به مابقی مایع‌های ظرفشویی می‌توان با هوم پلاس ظرف شست. از طرفی هوم پلاس به سلامتی افراد نیز کمک خواهد کرد. وقتی مایع از ظروف پاک شود دیگر فرد آن را میل نمی‌کند و آسیب کمتری به بدن وارد می‌شود. در تبلیغات فعلا برروی سلامتی متمرکز شده‌ایم. به زودی برروی مزیت کم مصرف کردن آب نیز تمرکز خواهیم کرد. مطمئنا با مصرف زیاد آب در آینده‌ی نزدیک با مشکل کمبود مواجه و دولت نیز شروع به انتشار پیام‌هایی در این زمینه خواهد کرد.

روستا پس از اشاره به تلاقی همزمان تبلیغات هوم پلاس با زمان کرونا گفت: تبلیغات هوم پلاس با زمان کرونا که مردم به خاطر خلاصی از ویروس دائم از مایع ظرفشویی استفاده می‌کنند، کاملا اتفاقی بود. البته در تلاش هستیم، در این زمینه محصول چندمنظوره‌ای را تولید کرده‌ایم که تا 24 ساعت سطوح را از ویروس پاک می‌کند، این محصول به زودی تولید و عرضه خواهد شد.



لازم به ذکر است؛ هوم پلاس توانسته در مدتی کوتاه سهم بازار مناسبی را بدست بیاورد و این نشان میدهد مخاطب به سلامت خود اهمیت می دهد. سهم بازار گرفتن برای محصول مایع ظرفشویی سخت است اما هوم پلاس توانسته در برخی از فروشگاه‌ها تا 60 درصد فروش رقباها را پوشش دهد.

در پایان باید بگویم: مجموعه گلرنگ در تلاش است محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند. در همین راستا مایع دستشویی‌های زیبا و با کیفیتی را روانه بازار کرده که نمونه آن در بازار ایران موجود نیست. در زمینه محصولات شستشوی ماشین ظرفشویی نیز در صدد تولید محصولاتی مانند قرص هستیم که کیفیت بالایی دارد. امیدواریم مصرف کنندگان با امتحان و مصرف محصولات از کالاهایی ایرانی حمایت کنند. و نکته آخر : کمپین هوم پلاس 360 تعریف شده و همچنان ادامه دار خواهد داشت.



mbanews.ir- نرگس فرجی

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود