• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/29 1399


ام بی ای نیوز: بانک مهر ایران مهر چندی‌ست کمپینی را با محوریت مسئولیت اجتماعی در حال اجرا دارد. کمپین مورد نظر در دو فاز محیطی و دیجیتال برنامه‌ریزی شده است. آژانس Adone به عنوان مشاور و برنامه ریز رسانه دیجیتال و اجراکننده‌ی فاز محیطی در این کمپین حضور دارد.

سیمین ولی‌خانی از آژانس Adone درباره پروژه بانک مهر ایران گفت: بانک مهر ایران تمام وقت خدمات آنلاین به مشتریان ارائه میدهد و تمامی فعالیت‌ها حتی افتتاح حساب، صدور کارت و..نیز از طریق اپلیکیشن این بانک انجام می‌شود. بانک مهر ایران به منظور معرفی خدمات خود قصد دارد، پروژه‌های تبلیغاتی را اجرایی کند. یکی از اقدامات مهم بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است. اقدامی که بانک به منظور آگاه سازی مخاطبان کمپینی را اجرایی کرده است. بانک مهر در اقدام مسئولیت اجتماعی خود ۵۰۰ هزار خانه‌ را در استان‌ها سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ایلام در برابر حوادث طبیعی بیمه کرده است. در این اقدام اگر حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله به خانه‌های مورد نظر آسیب برساند، هوطنان می‌توانند از خدمات بیمه به منظور بازسازی و… استفاده کنند. از فعالیت مسئولیت اجتماعی بانک مهر اواخر خردادماه رونمایی شد.

آژانس Adone به همراه آژانس ۱۰۰۱ برندینگ کمپینی را با دو فاز محیطی و دیجیتال با هدف آگاه سازی مخاطبان از اقدام مسئولیت اجتماعی بانک مهر در حال ایده‌پردازی و اجرا دارند. تولید محتوای دیجیتال توسط آژانس ۱۰۰۱ برندینگ انجام شده است. همراستا با تولید محتوا، محتواهای متمایز و خلاقانه دیگری به جهت انتشار در فضای مجازی تولید شده‌اند. برای انتشار بیشتر و آگاهی مخاطبان از محتواهای مورد نظر از اینفلوئنسرهای فعال در حوزه مسئولیت اجتماعیکمک گرفته شده است. اینفلوئنسرها برای باورپذیری بیشتر مخاطبان با ظرافت و دقت زیادی انتخاب شده‌اند.



در کنار فعالیت دیجیتال فاز محیطی این کمپین نیز اکران شده است. از استراتژی های پیشنهادی این کمپین همزمانی اجرای فاز محیطی با دیجیتال بود. این استراتژی به جهت اینکه مخاطبان اطلاعات همزمان و دقیق‌تری از موضوع را دریافت کنند، اجرا شد. برای اکران فاز محیطی سعی شد رسانه‌های محیطی مناسبی در شهر تهران انتخاب شود. برای اجرای این کار رسانه‌های مناسبی با توجه به هدف کمپین (آگاهی و مشارکت مخاطبین)، و شاخص‌های مورد نظرانتخاب شد.

در مجموع با توجه به محدودیت‌های جاری ویروس کرونا، آژانس Adone طبق زمانبندی مورد توافق با بانک، کمپین “مهر سازنده” را در فضای شهری و دنیای مجازی اکران نمود.


mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود