• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/4 1399



ام بی ای نیوز: وقتی دو اسطوره به هم می رسند، اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهند داد. دقیقا همین شرایط در تازه ترین کمپین یکپارچه فیات، محصول آژانس تبلیغاتی «Leo Burnett» برزیل، فراهم می شود. در کمپین «اسطوره»، با درخشش سلطان راک اند رول، الویس پریسلی، و نسخه جدید خودروی مدل «استرادا» فیات، شاهد این تقابل زیبا هستیم. این مدل خودرو، تازه ترین وانت پیک آپ برند سمبلیک فیات به شمار می رود.

این آواز دو نفره با هدف تبلیغ ایده «استرادا جدید فیات، اسطوره از خود پیشی گرفته است» خوانده می شود. بدین وسیله الویس به سبکی نوآورانه طوری به صفحه های تلویزیون باز می گردد که گویی همواره زنده و جاودان است. برای تقلید کامل و تمام عیار از ادا، اطوار و ویژگی های ظاهری سلطان، اعضای تیم ساخت آگهی یکی از بهترین بدل های او، دین زد، از ایالت میسوری، را به خدمت گرفتند. به کمک اپلیکیشن «سی جی آی» (CGI)، اعضای تیم چهره او را با چهره الویس پریسلی جایگزین کردند. چهره الویس از میان صحنه های واقعی شو ها و فیلم های او در سال ۱۹۶۸ میلادی انتخاب شد.

هماهنگ با ترانه «کفش های جیر آبی»، این آگهی تبلیغاتی عجیب و غریب الویس را در حالی نشان می دهد که چرخی می زند، سوار بر خودروی مدل جدید «استرادا» فیات می شود، نوازندگان ثابت آهنگ هایش نیز در ماشین کنار او می نشینند و در ادامه چند سامورایی و رانندگی در کویر و بیابان انتظارش را می کشد. در طول این ماجراجویی هیجان انگیز، بینندگان نگاهی دقیق تر به طراحی زیبا و ظریف این خودرو، فضای داخلی درجه یک، سیستم ردیابی پیشرفته و دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می اندازند.





mbanews.ir- مرضیه فروتن
www.adsoftheworld.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود