• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/16 1399



ام بی ای نیوز:
به نوشته «پیتر سی بیکر» در روزنامه گاردین، فجایع و حوادث غیر مترقبه فقط ما را متوجه واقعیت جهان هستی نمی کنند بلکه زندگی معمولی انسان ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهند، به این ترتیب، توجه ما به سوی دیگر احتمالات موجود نیز جلب خواهد شد.

پس از سال ۱۹۴۵ میلادی، یونسکو با اعتقاد به این باور تاسیس شد: جدی ترین بحران ها در طول تاریخ می توانند زمینه تبلور انسانیت بیشتر و متحد تر را به وجود آورند. این ایده بیش از هر زمان دیگری پس از بروز بحران جهانی کرونا، اولویت های ما، سبک های زندگی و عملکرد حقیقی جامعه ما را زیر سوال برد. در همان زمان امید ها و شکل های تازه ای از همبستگی متولد شدند.

همزمان با آن که جهانیان از شوک شیوع کرونا درآمدند، تمایل زیادی به فراموش کردن این بحران و بازگشت به زندگی گذشته در ما انسان ها به وجود آمده که همانا بازگشت به روال عادی زندگی است. ما به خوبی می دانیم که این مساله می تواند در آینده منجر به شکل گیری یک بحران بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی بشود.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که یونسکو از طریق راه اندازی یک کمپین زنگ خطر را به صدا درآورد و با اصرار فراوان از ما بخواهد تا درس هایی که فرا گرفته ایم را از یاد نبریم. یک فیلم دو دقیقه و بیست ثانیه ای برای انجام این کار نیاز به ذکر استدلال های پیچیده ای ندارد و فقط کافی است تا به واقعیت ها اشاره کند. این حقایق به شرح وضعیت جهان قبل و در طول دوران شیوع کرونا می پردازند. ذکر همه این نکات در کنار هم منجر به کسب یک نتیجه دلهره آور می شود: دنیای طبیعی ما هرگز طبیعی نبود و بهتر است همه ما از این لحظه برای تغییر آن بهره ببریم.

هدف یونسکو از انجام چنین کاری، تشویق انسان ها به عمل و بسیج مردم سرتاسر جهان به طرح این سوال در ذهن خود است که شرایط طبیعی چگونه باید باشد و چه آینده ای در انتظار ما خواهد بود.

کمپین «دنیای طبیعی در روزهای آتی»، محصول آژانس تبلیغاتی DDB پاریس، از رسانه های بزرگ و رهبران تاثیرگذار در همه جای دنیا دعوت می کند تا این پیام را در مقیاس جهانی به پیروان خود انتقال دهند. کمپین ویدئویی از روز بیست و پنجم ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی در تلویزیون و رسانه ها پخش خواهد شد.




mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.adsofbrands.net

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود