• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/17 1399


ام بی ای نیوز:
آیکیا، یک نماد مبلمان شناخته شده درسرتاسر جهان، در قالب اقدامی عجیب و غیر عادی یک اینفلوئنسر را برای درخشش در تازه ترین کمپین خود به خدمت گرفت. نکته جالب این که این زن جوان به نام «ایما»، با نزدیک به ۲۵۰ هزار فالوور در اینستاگرام، واقعی نیست.

ایما به عنوان یک آواتار مجازی فوق واقعی، مثل بسیاری از همتایان انسانی خود، به عنوان یک مدل توسط برند های بزرگ استخدام می شود و از او برای شرکت کردن در رویداد های عرضه محصول دعوت به عمل می آید. آیکیا ژاپن قبلا از این شخصیت دیجیتال و تیپ و ظاهر خوب و پری وار او برای روی جلد کاتالوگ نخستین مجموعه مد برند با طراحی یک تیم داخلی بهره برده و یک بار با استفاده از ترفند حضور این اینفلوئنسر برای به تصویر کشیدن «شادی در خانه» در فضا های کوچک زندگی در توکیو استفاده کرده است.



این مدل، محصول کار با زبان برنامه ریزی «سی جی» (CG) آخرین روز های هفته گذشته را داخل نمونه های آزمایشی اتاق نشیمن و اتاق خواب شعبه آیکیا در منطقه «هاراجوکو» توکیو گذراند. رهگذران و بازدید کنندگان از طبقه اول این فروشگاه می توانستند شاهد صحنه هایی از زندگی روزمره او مثل چرخ زدن در اتاق نشیمن خانه اش، با تلفن همراه در دست باشند. در همین حال، در طبقه دوم امکان نگاه کردن به داخل اتاق خواب او وجود داشت.

درست مثل اینفلوئنسر جدید آیکیا، ایما، اتاق نشیمن و اتاق خواب او در دنیای واقعی حضور فیزیکی نداشتند. جهت تقلید از حضور یک انسان در خانه، سازه ای در اتاق های واقعی با استفاده از نمایشگر های ال ای دی نصب شد.

به گفته مدیران و مقامات آیکیا، ایما خود دست به انتخاب اتاق ها زده بود تا به همگان نشان دهد که او چگونه از «یک آپارتمان معمولی به اندازه استودیو ای در توکیو» بهره کامل را می برد.

یک ویدئوی نه ساعته از آخر هفته ایما را می توان تماشا کرد.


mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.designtaxi.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود