• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

07/30 1399


ام بی ای نیوز:
سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغه‌ای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون سنجش درست به تکرار می‌افتد و جز هدر رفتن هزینه برای برندها دستاورد دیگری ندارد. ام بی ای نیوز سومین میزگرد تخصصی خود را به موضوع "بایدها و نبایدهای سنجش اثربخشی محتوا در تبلیغات ایران" اختصاص داده است. در این میزگرد "امیرخطیبی مدیر ارتباطات بازاریابی گروه ویتانا"، "محمد مشکانی مدیرمارکتینگ پنبه ریز "و "سعید نبویان مشاور ارشد کیفی شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (
emrc)" حضور داشتند.

در ابتدای این میزگرد نظر حاضران درباره مدل تولید محتوا و ابزارهایی که آنها برای سنجش محتوا استفاده می‌کنند، پرسیده شد. هر کدام از حاضران در پاسخ به این سئوال، تجربیات خود را بیان کردند. حاضران در میزگرد عنوان کردند که ابزارهای سنجش در ایران هنوز ناشناخته است و شرکتهای تحقیقاتی باید در این زمینه سمینار و جلساتی را برای مدیران برگزار کنند. همچنین در میزگرد مطرح شد که آژانس‌های تبلیغاتی در تهیه محتوا به تکرار افتاده‌اند. تکراری بودن محتوا و ارائه یک نسخه برای همه برندها باعث شده که مخاطبان نسبت به عملکرد کسب وکارها بی تفاوت باشند.

همکاری طولانی مدت برندها با آژانس‌ها، نگارش درست بریف توسط برندها و... از جمله راهکارهایی بود که حاضران برای جلوگیری از تکرار محتواهای تولیدی مطرح کردند.

علاقه‌مندان فعال حوزه مارکتینگ، روابط عمومی و تبلیغات کسب وکارها می‌توانند با عضویت در کلوپ ام بی ای نیوز متن کامل این میزگرد تخصصی را ملاحظه و از نقطه نظرات حاضران آگاه شوند.




mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود