• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

11/28 1399



ام بی ای نیوز:
صندوق جهانی حیات وحش (WWF)، سازمان غیر انتفاعی بین المللی فعال در زمینه حفاظت از محیط زیست، یک کمپین ملی بازاریابی را در سرتاسر ایالات متحده آمریکا راه انداخته و از سال 2021 سالی مهم برای نشان دادن عشق شما به طبیعت نام برده است.




کمپین یک ساله، «یا عاشق باش یا از دستش بده» در هفته اول ولنتاین، از همگان می­خواهد عشق خود را به طبیعت که همه بشریت به آن وابسته است، نشان دهند.

از طریق این کمپین عام المنفعه چند کاناله، رویداد­های مجازی و اجرای جدیدی از ترانه «مهربانانه عاشقم باش» الویس پریسلی، توسط خواننده و ترانه سرای معروف، «کی اس روآدز»، رابطه به هم پیوسته ای را که با طبیعت برقرار کرده ایم، به تصویر کشیده می­شود. در ادامه اگر به اندازه کافی عاشق نباشیم و زمین را حفظ نکنیم، آن را از دست خواهیم داد.




mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.thedrum.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود