• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/9 1399


ام بی ای نیوز: تولید کنندگان نوشابه «مانتین دو» (Mtn Dew)، محصول پپسی، در تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود، یاد نقاش معروف و برجسته تلویزیونی، باب راس، را زنده کردند.

باب راس تا زمان مرگ خود در سال 1995 میلادی، دل­های جهانیان را با راهنمای گام به گام خود در زمینه نقاشی منظره به دست آورد. به منظور راه اندازی این کمپین، Mtn Dew با مشارکت آژانس تبلیغاتی TBWA/Chiat/Day نیویورک و بنیاد باب راس، کاری کرد تا از طریق برنامه گرافیک کامپیوتری «سی جی آی»، یاد و نام این نقاش بزرگ زنده شود.

در این کلیپ، باب راس را در حال کشیدن یکی از مناظر مشهور خود می­بینیم اما خیلی زود متوجه می­شویم که برداشت او از «قطرات کوچک شاد» یک بطری نوشابه «مانتین دو» است که کم کم در بوم نقاشی هویدا می­گردد.

این هنرمند معروف قبل از برداشتن بطری از روی بوم و نوشیدن نوشابه چنین اظهار نظر می­کند: «گاهی اوقات در زندگی، شما کمی تشنه می­شوید». در ادامه بال راس خطاب به دوربین می­گوید: «از این صحنه فیلم بگیر، چیز خوبی است.»

به گفته سخنگوی «مانتین دو» تصویر راس توسط سی جی آی و با حضور بازیگری شکل گرفت که بدن و رفتارش به او شباهت داشت.

«مانتین دو» در تاریخ 6 مارس شروع به پخش یک قسمت کامل از «نقاشی با باب» خواهد کرد که در آن راس زنده شده است و نحوه کشیدن تصویر یک بطری نوشابه را آموزش می­دهد. کمپین فوق اهدای یک کیت اختصاصی رنگ و برگزاری حراجی مجازی در خیریه را نیز در بر خواهد گرفت.



mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.designtaxi.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود