• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/11 1399


ام بی ای نیوز:
مگی برندی بین المللی از زیرمجموعه شرکت نستله است که پس از مدتها مجددا حضور خود را در بازار ایران اعلام کرد. آژانس ادوان به عنوان همراه استراتژیست و برنامه‌ریز رسانه، برند مگی را در مرحله معرفی مجدد
(Relaunch) همراهی کرده‌است.

مهکامه مدرسی از آژانس  AdOneدرباره کمپین رسانه های محیطی برند مگی گفت: مگی، برندی بین المللی و شناخته شده در حوزه مواد غذایی است که چندسالی‌ست حضورش در بازار ایران کمرنگ شده است. این برند قصد دارد با قدرت سابق پا به میدان بگذارد و آگاهی مخاطبان را نسبت به برند خود افزایش دهد. محصولات تولیدی مگی با ذائقه ایرانیان هماهنگ است و آنها به خوبی می‌توانند از محصولات برند در تهیه غذاها و آشپزی استفاده کنند. بنابراین ادوان با در نظرگرفتن این مسئله یعنی حضور دوباره برند و افزایش آگاهی مخاطبان با بررسی بازار، رقبای برند، گروه مخاطبان، استراتژی رسانه کمپین مگی را تدوین کرد. بررسی‌ها به صورت علمی و با بکارگیری ابزارهای تخصصی رسانه از جمله Ad*x ، Hab*X  که به آخرین دیتای رفتار رسانه‌ای با در نظر گرفتن پاندمی کرونا مربوط است، صورت گرفته است. در این بررسی‌ها از OHM که مشخصا ابزار مانیتورینگ و اندازه گیری رسانه های محیطی است نیز استفاده شد.


طبق بررسی‌های صورت گرفته گروه مخاطبان برند؛ خانم‌هایی هستند که سلامتی و تغذیه خود و خانواده‌ برایشان اهمیت دارد و سعی دارند از موادغذایی با کیفیت استفاده کنند. با توجه به شناخت دقیق گروه مخاطبان و بررسی روند حرکتی رقبا به این نتیجه رسیدیم که بهترین رسانه برای انتقال پیام برند مگی در سطح گسترده، رسانه‌های محیطی هستند. با توجه به اینکه این رسانه‌ها گروه مخاطبان وسیعی را پوشش می‌دهند به خوبی با اهداف و استراتژی برند هماهنگ بودند. از طرفی ما با استفاده از ابزار OHM سعی کردیم بهترین بیلبوردها را با گستردگی جغرافیایی جهت بیشترین پوشش با توجه به شلوغی آخر سال به برند پیشنهاد دهیم. بهترین بیلبوردها و رسانه‌های محیطی در تهران و هفت شهر بزرگ انتخاب و فعالیت تبلیغاتی وسیعی شروع شد.

 AdOneبا توجه به در اختیار داشتن ابزار OHM همواره امکان ارائه گزارش کاملی از وضعیت پوشش دهی، درگیر کردن مخاطبان، وضعیت در معرض قرار گرفتن مخاطبان و.. در انتهای کمپین را دارد. در این گزارش وضعیت فعالیت رقبای برند نیز به دقت مورد بررسی و اطلاعات آنها در گزارشی ارائه می‌شود. با توجه به اینکه سه هفته از کمپین گذشته، بازخوردهای مثبتی در این خصوص دریافت شده است که نشان گر برنامه ریزی و استراتژی کارآمد کمپین می باشد. فعالیت ها همچنان متناسب با شرایط بازار و تقاضا ادامه خواهد داشت.


mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود