• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

01/17 1400


ام بی ای نیوز:
برای بیش از 70 سال، آیکیا همواره سعی کرده است تا در زمینه دیزاین الهام بخش همگان باشد. البته نتیجه این اقدام فقط در قالب یک سری کاتالوگ­های چاپی بسیار محبوب مشهود بود که هر ساله صد­ها میلیون نسخه از آن چاپ و به طور رایگان به عموم مردم اهدا می­شدند.

در ادامه با توجه به هزینه­ های زیست محیطی، شیوع کرونا در سرتاسر جهان و روند به سرعت متغیر شیوه­های مصرف در میان کاربران رسانه، آیکیا با یک چالش باورنکردنی روبرو شد: چگونه می­توان در شرایطی به این الهام بخشی در زمینه دیزاین ادامه داد که دو تا از مهم ترین منابع انگیزشی یعنی نمایشگاه و کاتالوگ به طرز چشمگیری در دوران گذار و تغییر به سر می­بردند. انگیزه بالای مدیران و کارمندان برند برای انجام کاری خاص و متمایز، آیکیا را بر آن داشت تا اولین کاتالوگ صوتی وسایل و مبلمان منزل خود را طراحی و اجرا کند. امکان کسب این تجربه شنیداری کاملا جدید و غیر منتظره، هم در قالب کتاب صوتی و هم پادکست، برای همه افراد وجود دارد. شنیدن این فایل صوتی همه جانبه، الهام بخش و جذاب بیش از سه ساعت و نیم زمان طول می­کشد. با تولید این کاتالوگ نه تنها در مصرف کاغذ صرفه جویی می­شود بلکه بدون نیاز به هر نوع تماس فیزیکی، در کمال راحتی و آسایش می­توان در حوزه دیزاین از آن الهام گرفت. در نهایت سبک توصیف واضح و در عین حال جذاب ویژگی­های هر محصول، بر لذت شنیداری شما می­افزاید.


mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.thedrum.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود