• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

02/27 1400


ام بی ای نیوز:
همان طور که همه می‌دانیم، سال 2020 یک سال پر چالش برای همه جهانیان بود. ویروس کرونا که از ابتدای سال در همه جای دنیا شیوع پیدا کرد، زندگی به سرعت خود را با این بیماری همه گیر، قوانین، سبک کار و زندگی جدید وفق دهند. هدف اصلی همه مشاغل در این دو کلمه خلاصه می‌شد: ادامه کار و فعالیت. برای نیل به این هدف، برند‌ها باید تماس خود با مشتریان را بیشتر کنند. ارائه تخفیف‌های بیشتر، ارسال پیام‌های انگیزشی یا تشکر بابت صبر و شکیبایی از آن‌ها در حالی در فرایند خدمتگذاری کمی تاخیر به وجود آمده، مشتریان را تشویق می‌کند تا در سختی‌ها کنارشان بمانند.

بعضی از برند‌ها در زمینه مدیریت امور به موفقیت دست پیدا کرده اند. در ادامه به فهرستی از برترین کمپبن‌های موفق در حوزه روابط عمومی در سال 2020 نگاهی می‌اندازیم.



اوبر: ممنون بابت این که تاکسی نمی‌گیرید

در همان اوایل اعلام قرنطینه گسترده در همه جای دنیا، اوبر تصمیم گرفت تا به خیل شرکت‌هایی بپیوندد که مردم را تشویق به در خانه ماندن می‌کنند. در قالب کمپین «ممنون بابت این که تاکسی نمی‌گیرید»، اوبر با این پیام ساده از مشتریانش بابت عدم استفاده از خدمات خود مگر در مواقع ضروری مراتب تقدیر و تشکر را به عمل آورد: «به خاطر کسی که به دلایلی نمی‌تواند در خانه بماند، قرنطینه را رعایت کنید.» در کنار کمپین فوق، اوبر متعهد شد که در این شرایط سخت و دشوار 10 میلیون سفر و تحویل غذای رایگان را به کارکنان بخش مراقبت‌های بهداشتی، افراد مسن و همه نیازمندان ارائه دهد.



آیکیا: در خانه بمانید

اسم آیکیا به عنوان یک مجموعه سوئدی به طراحی و فروش مبلمان و اسباب و اثاثیه منزل می‌پردازد، نیز در فهرست شرکت‌هایی قرار گرفت که در ایام کرونا در صدد تشویق مردم به ماندن در خانه بودند. آیکیا این کار را به روشی انجام داد که بیش از همه در آن زمینه تبحر دارد. برند با یادآوری این نکته به مردم که خانه‌شان چقدر می‌تواند دنج باشد، خیال آن‌ها را برای گذراندن هفته‌های قرنطینه در خانه راحت کرد.



سازمان ملل متحد: مکث

در این میان سازمان ملل متحد از جنبه‌ای متفاوت به بحث درباره ویروس کرونا پیوست و نام خود را در فهرست برگزار کنندگان بهترین کمپین‌های روابط عمومی در سال 2020 جای داد. کمپین «مکث» سازمان ملل با یک پیام ساده همراه بود: قبل از به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران، از درستی آن‌ها اطمینان پیدا کنید. از طریق این کمپین، سازمان ملل بر روی موضوع مقابله با اطلاعات نادرست درباره بیماری همه گیر کووید-19 متمرکز شد. مدیران و کارمندان این سازمان از مردم خواستند که به منظور جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست، اخبار جعلی و تئوری‌های توطئه در مورد ویروس کرونا، با نگاهی به واقعیت‌ها، صحت مطالب ارسالی را بررسی کنند.







امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود