• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/2 1400


ام بی ای نیوز:
میزگرد « بررسی ویژگی‌های استراتژی برندها در دوران پساکرونا» با حضور دکتر امین اسداللهی مشاور بازاریابی و تحقیقات بازار شرکتهای صنایع غذایی درنا و پاکر، هومن خطیبی مدیربرند تیپاکس، محمد قاضی زاده مشاور برند اسنوا، نیما میرزایی مدیرمارکتینگ دلپذیر و پوریا حمزه لویی راهبر ارشد استراتژی آژانس فورمایند برگزار شد. در این میزگرد موضوعات مختلفی پیرامون استراتژی برندها و چالش‌هایی که آنها در حین اجرا و تدوین استراتژی با آن مواجه‌اند، پرداخته شد. در ادامه ویدیوهای کامل این میزگرد را مشاهده می‌کنید.
















امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود