• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/2 1400


ام بی ای نیوز:
به مناسبت اکران فیلم «هرج و مرج فضایی- یک میراث جدید»، شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» با همکاری آژانس خلاقیت «
We Are Social» در فرانسه مشغول تبدیل بیلبورد به تور بسکتبال واقعی در خیابان‌ها و خارج از سینما‌هاست.

پوستر فیلم با نمایش لوگوی کارتون «Looney Toons» و تصویری از لبرون جیمز (بسکتبالیست سابق)، بیلبورد را به یک زمین بسکتبال واقعی تبدیل می‌کند که در سطح شهر و خارج از ورزشگاه قرار دارد.



این کمپین تبلیغاتی جدید، محصول آژانس خلاقیت جهانی با هدایت اجتماع «We Are Social»، مشارکت شرکت تبلیغاتی «JCDecaux»، آژانس تبلیغاتی «Blue» و آژانس مدیریتی «TalentGroup» برگزار شد.

فیلم سینمایی «هرج و مرج فضایی – یک میراث جدید» از 12 ژوئیه در فرانسه اکران می‌گردد.




امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود