سایت خبری تحلیلی ام بی ای نیوز

اسلاید شو


10/23 1397
ام بی ای نیوز: در ادامه بررسی بهترین کمپین های روابط عمومی و فعال سازی منطقه خاورمیانه در سال 2018 به بررسی چهار مورد زیر می پردازیم:


6. P&G و شرکت خرده فروشی Carrefour
علامت از خود به جای بگذارید
آژانس تبلیغاتی: MSL

Procter & Gamble با مشارکت Carrefour و اجرای برنامه "یک درخت همیشه سبز Ghaf بکارید" توسط Goumbouk با دعوت از مصرف کنندگان اماراتی از آن ها می خواهد تا از طریق کاشت 20 هزار بذر این گیاه منحصر به فرد اما در معرض خطر انقراض در طول مدت یک ساعت رکورد جهانی گینس را بشکنند. شیوه کاشت بذر ها به شکلی بود که لوگوی زاید، حاکم ابوظبی و بنیان گذار امارات متحده عربی را ساختند.

7. برگر کینگ
برگر گریل شده با پرمای خورشید
آژانس تبلیغاتی: Ogilvy

در ماه جولای، رستوران برگر کینگ در کویت برگر های خود را با انرژی خورشیدی گریل کرد و پخت. این در حالی است که درجه حرارت خورشید آن جا به 50 درجه سلسیوس رسید.

8. #OneDeadSealsEnough
واقعیت غیر قابل غرق شدن
آژانس تبلیغاتی: Y&R عمان

یک پیام با حمایت 60 متر زباله های پلاستیکی در دریای مرده که در ان هیچ چیز نمی تواند زندگی کند و امکان غرق شدن در آن نیز برای تعداد کمی از موجودات هست. این اتفاق یک هشدار زیست محیطی به جهان داد.

9. بنتلی
اوج لوکس بودن
آژانس تبلیغاتی: Performance Communications

شرکت Bentley Motors مرتفع ترین رستوران با کیفیت را با آوردن سرآشپز معروف، کالین کلیگ به اجلاس "جبل جیش"، بلند ترین کوه امارات متحده عربی، تاسیس کرد. این پاپ آپ هفت روزه بالای یک جاده پیچ در پیچ برای نمایش مدل های خودروی "Continental GT" کاملا جدید و "Pentayaga V8" اسپرت آن عالی بود.

بهترین کمپینهای 2018 روابط عمومی (2)

مترجم: مرضیه فروتن
www.campaignme.com

یکشنبه 23 دی 1397
امتیاز به این خبر:
تعداد مشاهده خبر: 55 دیدگاهها: 0 نویسنده این خبر: amirhossein

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود