• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

09/19 1396

ام بی ای نیوز
:
گاهی برندها برای نفوذ در ذهن مخاطبان به صندوقچه خاطرات آنها نفوذ می‌کنند. این صندوقچه امکان دارد، شامل ترانه‌ای دوست داشتنی از دوران کودکی باشد. "برند پنجره خوب" این روزها با استفاده از ترانه‌ی قدیمی به جای شعار در حال انتشار آگهی های تبلیغاتی در فضای مجازی است. "بارون میاد جرجر، توی خونه هاجر، بشه قبل ِ عروسی پنجره، یو پی وی سی" ترانه ست که برند پنجره خوب به جای شعار تبلیغاتی از آن بهره برداری کرده استام بی ای نیوز گفتگویی را با احمدپورمدیرعامل این برند داشته که در ادامه می‌خوانید

احمدپور 
درباره برند پنجره خوب گفت: پنجره خوب یکی از برندهای فعال در حوزه تولید در و پنجره یو پی وی سی در شمال کشور است. این برند در حال گسترش حوزه فعالیت خود است و به همین دلیل برنامه های تبلیغاتی متعددی را در فضای مجازی اجرا کرده است. پنجره خوب؛ قبل از حضور در فضای مجازی تبلیغی را اجرایی نکرده بود و با توجه به این روند فضای مجازی را برای شروع تبلیغات مناسب دانسته است. به هرحال حضور پررنگ مخاطبان در فضای مجازی دلیلی ست که برندها به سمت آن گرایش پیدا کرده اند. البته در این میان؛ هزینه‌های تبلیغاتی نیز در چنین فضایی به نسبت مابقی رسانه‌ها کمتر بوده و برندها ایده های بهتری را می‌توانند، اجرایی کنند

برند پنجره خوب در راستای فعالیت های خود محتوایی را برای صفحه تلگرامی و اینستاگرامی خود تولید کرده و از این طریق پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان منتقل می‌کند. محتوای تولیدی توسط برند به سرعت در حال انتشار است و مخاطبان خودشان به عنوان رسانه ی تبلیغاتی پست های تبلیغاتی برند را منتقل می‌کنند. برند در راستای عملکرد تبلیغاتی خود به سراغ پیام ها و ترانه های آشنایی رفته که مخاطبان با آن خاطره دارند. چنین پیام هایی باعث شده، مخاطبان همزادپنداری بهتری با برند داشته باشند. احمدپور در ادامه می‌گوید: مخاطبان این روزها آنقدر درگیر مسائل روزمره هستند که باید برای برقراری ارتباط با آنها از پیام های ساده استفاده کرد. چنین پیام هایی رابطه بهتری با مخاطبان برقرار می‌کنند. این دسته از پیام در فضای مجازی نیز بهتر بازخورد دریافت می‌کنند. برای مثال هر پست اینستاگرامی برند پنجره خوب نزدیک به 3500 لایک را به خود اختصاص می دهد. مطمئنا چنین آماری برای برندی که تازه وارد عرصه تبلیغات شده قابل قبول و جالب است

mbanews.ir-نرگس فرجي 
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود