اسلاید شو


07/10 1398


ام بی ای نیوز: شرکت ویتانا درکمپین بازگشت به مدرسه با رویکرد مسئولیت اجتماعی بر موضوع تغذیه ی سالم کودکان و دانش آموزان درمدرسه تاکید کرده و برند مادر به عنوان نخستین بیسکویت تولید شده در صنعت غذای کشورکه 6 نسل با آن خاطره دارند را پیشنهاد و معرفی می کند.

حمیدرضا طالبی رییس بازاریابی فروش شرکت ویتانا ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: با توجه به اهمیت تغذیه ی سالم برای دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس و تاثیر تغذیه بر فعالیت های مغزی، در کمپین تبلیغاتی با رویکرد مسئولیت اجتماعی که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، موضوع تولید تغذیه ی سالم در کشور به عنوان وظیفه و مسئولیت ویتانا مطرح شده است که بیسکویت مادر با ویژگی های که برای آن برشمرده می شود در محتوای پیام های کمپین پیشنهاد می شود.

حتی در بخشی از این طرح مسئولیت اجتماعی، برخی خوارکی ها نظیر انواع اسنک ها که به علت به کاربردن مقادیر زیادی اسیدهای چرب و نمک درتهیه آن که در سبد تغذیه ی دانش آموزان قرارگرفته و سعی شده در این کمپین ضمن اطلاع رسانی، با طرح ویژگی های محصول مادر شرکت ویتانا، پیشنهاد بهتری برای یک میان وعده ی سالم ارائه نماید.


وی با طرح این موضوع که بیسکویت مادری که یکه تاز بازار بیسکویت و غذای کودک در کشور است گفت: بر اساس تحقیقات ۹۰ درصد سهم بازار در اختیار این مجموعه است و بقیه ی شرکت ها و بخش واردات تنها  ۱۰ درصد سهم بازار را در اختیار دارند و محصول ساقه طلایی نیز ۵۰ دصد سهم بازار را دارد.

براساس چنین رویکردی در آینده ی نزدیک در گروه مادر محصولاتی تولید می شود که برای مخاطبان متفاوتی در نظر گرفته شده شامل ورزشکاران، افراد سالخورده و مادران باردار است.

رییس بازاریابی شرکت ویتانا به شعار "مادر و سه طرفدار" در کمپین اخیر اشاره کرده و افزود: دراین طرح سعی شده محتوای پیام برمبنای این باشد که بیسکویت مادر مناسب برای نوزاد و خردسال و پدر و مادر است و این تنها یک ادعا نیست و برخی پزشکان در تجویزهای خود به دلایلی که به تشخیص خودشان مرتبط است، بیسکویت مادر را به کودکان و حتی برخی بزرگسالان پیشنهاد می کنند.


وی درادامه به نقش و سهم ویتانا در تهیه و تولید غذای کودک در کشور تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت هایی که در این بخش باید لحاظ شود و استانداردهایی که لازمه ی شرایط تولید است، خط تولید غذای کودک راه اندازی شده و تنها شرکتی هستیم که در این عرصه وارد شده است.

در واقع استراتژی شرکت بر مبنای کیفیت محصول طراحی شده و حتی درشرایط تحریم با محدود شدن شرایط به گستردگی فکر می کنیم و با افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر شرایط بهتری را برای ارائه محصول به بازار و در اشتغال و کارآفرینی درون مجموعه که با با بیش از یک هزار و چهارصد و پنجاه نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم درحال فعالیت است، ایجاد کرده ایم.


وی تصریح کرد در شرایط تحریم تامین قطعات با مشکلاتی مواجه بود که باعث شد تولید کننده داخلی در بهبود کیفیت قطعات تولیدی تلاش بیشتری کند و قطعه ای که یک ست آن قبلا با پرداخت هشت هزار دلار خریداری می شد، الان تنها با ۲۴۰ هزارتومان از داخل خریداری می شود که البته شاید به کیفیت نمونه ی خارجی نباشد اما گام بزرگی است در راستای تحول صنعت قطعه سازی که نمونه های آن را شاهد هستیم.

همچنیین برای تولید برخی محصولات به اسانس با کیفیت نیاز است که همه تلاش مجموعه این است که از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود چرا که برای مدیران ویتانا کیفیت تنها شعار نیست بلکه پاشنه ی آشیل صنعت غذا است و اگر رعایت نشود بهتر است تولید هم نباشد.


mbanews.ir-مریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود