اسلاید شو


08/27 1398


ام بی ای نیوز: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به مناسبت ششمین سال تولد، برنامه های ویژه تخفیفی را اجرایی می کند که شامل یک ماه پرتخفیف و افزایش درصد تخفیف های دائمی کالا و اجناس دراین مجموعه می باشد.

سعید دلفانی مدیر بازاریابی و فروش فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از اجرای برنامه های تخفیفی خاص خبرداده و تصریح کرد: در راستای سیاست های کلی مبتنی بر تخفیف این مجموعه درششمین سالگرد تاسیس فروشگاه که نهم آذر ماه است به مدت یکماه تمام کالاها واجناس با تخفیف های قابل توجه عرضه می شود. این جشنواه در قالب کمپینی با عنوان "خبر خوشی در راه است" شامل ویژه برنامه هایی به مناسبت های حراج های جمعه سیاه و شب یلدا و... خواهد بود که تقریباً در هر ماه یک جشن فروشگاهی را تا پایان سال در بر خواهد داشت.

وی همچنین از افزایش تعداد شعب فروشگاه به عنوان برنامه آتی خبر داده و گفت: با توجه به اینکه اساساً فروشگاه های افق کوروش محلی و در متراژ های کوچک هستند و به علت مشکلات ترافیک و تردد فروشگاه ها به محله های زندگی مخاطبان رفته، درحال حاضر تعداد شعب یک هزارو هفتصد و بیست و هشت شعبه بوده که تا سال 2020 با روند افزایشی تعداد آنها به تعداد 2020 شعبه می رسد.

او در ادامه از اقدامت انجام شده توسط این مجموعه در ایام بازگشایی مدارس و کمپین بازگشت به مدرسه این فروشگاه گزارش داده و تصریح کرد: بر اساس رویکرد مسئولیت اجتماعی مجموعه بسته های لوازم التحریر آماده و برای دانش آموزان مناطق صعب العبور و روستاهای دورافتاده سیستان بلوچستان ارسال شد اما به دلایلی این اقدام رسانه ای نشد.

در کمپین "بزن بریم مدرسه" که از شهریورماه تا پایان مهر ادامه داشت با همکاری برندهای ستاک، گرجی، ویتانا، نستله، دن اکسیر و دراژه جشنواره ای با محور محصولات سلامت این برندها برای تغذیه ی میان وعده دانش آموزان برگزار شد که شامل جوایز متنوعی نظیر چندین دستگاه تپلت و کارت های هدیه و... می شد.

در این طرح سعی شد محصولات سالمتر برندها برای ارائه در فروشگاه انتخاب شوند و البته بسیار مورد استقبال مشتریان بود و براساس تحقیقات بازار انجام شده حتی تعداد مراجعه تعدادی از مشتریان درمحدوده زمانی جشنواره بیش از یکبار بوده است.

وی همچنین از کمپین ادامه دار "تا فیفتی" به عنوان برنامه دیگر مجموعه خبر داده و افزود: کار مهمی که در این طرح صورت گرفته افزایش درصد تخفیف های دائمی از 15 درصد به 21 درصد است که این اقدام در مقایسه با رقبا که نهایتاً تخفیف های دائمی فروشگاهی شان متوسط بین 10 تا 12 درصد است حدود صددرصد بیشتر است.

mbanews.ir-مریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود