اسلاید شو


09/9 1398


ام بی ای نیوز:
نخستین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در آبان ماه 98 برگزار شد. گروه dnaunionکه چندی پیش به اتحاد “باهم؛ برای جوانان “پیوست نیز در کنار سایر شرکت‌های این اتحاد در نمایشگاه کار حضور فعالی داشت.

ابوالفضل زمانی مدیر توسعه منابع انسانی گروه dnaunion “درباره حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران برای اولین بار برگزاری نمایشگاه کار را تجربه کرده است هدف این نمایشگاه ایجاد فضای مناسب برای برقراری ارتباط بهتر میان کارفرمایان با کارجویان و بویژه دانشجویان است. شرکت‌ها در نمایشگاه کار، برشی از سازمان، ماهیت کسب و کار، شیوه انجام و فرهنگ و ارزش‌های خود را برای کارجویان به نمایش می‌گذارند. در واقع نمایشگاه فضایی را ایجاد می‌کند که سازمان‌ها برند کارفرمایی خود را نشان داده و در عین حال از میان جوانان و افراد مستعد نیز دعوت به همکاری نمایند.

گروه  dnaunionبه عنوان یکی از اعضای حاضر در این اتحاد در کنار سایر شرکت‌های اتحاد، در غرفه‌ای مشترک حضور داشت. اعضای اتحاد باهم برای جوانان در راستای دو ماموریت اصلی خود در این نمایشگاه حضور پیدا نمودند: یک: تاثیر مثبت بر جوانان فارغ‌التحصیل. دو: استخدام از میان جوانان بااستعداد. هدفمان این بود که افراد را جهت ورود به صنعت راهنمایی کنیم. مانند کسی که مسیری را رفته است و بر می گردد تا تجربیات خود را در اختیار در ابتدای مسیر هستند بگذارد. همچنین شرکتها زمینه استخدام افرادی که با شایستگی‌هایشان همخوانی داشت را در نمایشگاه فراهم کردند.

زمانی در ادامه افزود: در حاشیه نمایشگاه، کارگاه‌ها‌ و پنل‌های تخصصی در راستای تقویت مهارت‌ دانشجویان و کارجویان نیز برگزار شد. اصلی‌ترین هدف این کارگاه‌ها و پنل ها این بود که دیدگاهی در مورد مشاغل، مهارت‌های مورد نیاز و به طور کلی صنایع مختلف در اختیار کارجویان قرار دهد. این امر موجب خواهد بود که مسیر شغلی افراد با تناسب بهتری انتخاب شده و آینده شغلی بهتری برای فرد و مزیت عملکردی مطلوبی برای سازمان‌ها ایجاد گردد. در این ورکشاپ‌ها تعدادی از فعالان صنایع مختلف حاضر و تجربیاتشان را با دانشگاهیان و کارجویان به اشتراک گذاشتند. این کارگاه‌ها حالت تئوری نداشته و بر مبنای تجربیات و اقدامات عملی ارایه گردید.

گروه dnaunionدر این نمایشگاه چندین کارگاه و پنل تخصصی در راستای تاثیرگذاری مثبت بر جوانان برگزار کرد:

پنل مدیران فروش و بازاریابی بطور مشترک توسط شرکت EBHو شرکت ارتباط تصویر اشاره

کارگاه آشنایی با صنایع مختلف (در این ورکشاپ نماینده‌ای از شرکتهای مختلف اتحاد حضور داشتند) که شرکت   EBH به نمایندگی از گروه ما حضور داشت.کمپین تبلیغاتی موفق توسط شرکت ماگنولیا و تحقیقات بازار توسط شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (EMRC) برگزار شد.

در روز اختتامیه پنل آسیب شنایی نمایشگاه کار با حضور مدیران منتخب منابع انسانی شرکت‌های حاضر نیز برگزار گردید که از گروه ما نماینده‌ای در آن حضور داشت.


mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود