اسلاید شو


11/26 1398


ام بی ای نیوز: سرویس هوشمند بیدارباش خدمتی تازه از شرکت مخابرات استان تهران است که عملکردی مانند ساعت دارد که در زمان مشخص که مشترکین تعیین می کنند تلفن ثابت منزل آنها زنگ می خورد.

سازمانها امروزه درصدد تشخیص نیازهای مشتریان و مخاطابشان بوده و براین مبنا استراتژی سازمانی خلاقی را طراحی کرده و در اجرای آن از ابزارهای مختلفی نظیر تبلیغات و تکنیک های راهبردی روابط عمومی و... کمک می گیرند، درواقع رمز موفقیت سازمانها این است که قبل ازمشتری به نیاز و خواست او فکرکنند و برای آن بهترین راه حل را پیشنهاد نمایند.

طی سال های اخیر توسعه زیادی در زمینه ی فن آوری اطلاعات انجام شده است که نمونه ی آن سیستم خانه هوشمند و به عبارتی کنترل هوشمند وسایل و سیستم های منزل است.

دکتر زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید بر مطلب فوق افزود: سازمانهایی که به ارائه خدمات و یا تولید کالا می پردازند تلاش می کنند به همه نیازهای مخاطبان خود پاسخ دهند، شرکت مخابرات ایران نیز در راستای طرح هوشمندی که طی سالهای گذشته تدوین شده و یک سری خدمات آن ارئه شده بوده نظیر مکالمه در انتظار، انتقال مکالمه و مکالمه کنفرانس و... طرح بیدارباش را در ابعاد وسیع تر خدمت رسانی می کند که این سرویس هوشمند از طریق پورتال شرکت مخابرات یا مراجعه به یکی از دفاتر امور مشتریان، توسط مشترکین با احتساب هزینه فعال می شود.

وی تصریح کرد طی سالهای گذشته درراستای توسعه فناوری های ارتباطی شرکت مخابرات بسته ای از خدمات متنوع و تسهیل گر ارتباطی به مشتریان ارائه داده بود، اما درمورد سیستم بیدارباش به دلیل محدودیتهایی که وجود داشت اطلاع رسانی صورت نگرفته بود و امروز به دلیل تغییرات و ایجاد نیاز بیشتر در جامعه، این سیستم هوشمند ارتیاطی درکنار سایر خدمات به مشترکینی که متقاضی آن باشند ارائه می شود.

وی افزود: امروزه مخاطبان و مشتریان سازمانها ویژگی هایی دارند که با ده یا بیست سال قبل تفاوت های بنیادین دارد و شرکت های موفق چه درحوزه ی تولید چه درخدمات قبل ازاینکه مشتری برای نیاز خود مراجعه کند و درخواستش را مطرح نماید، به سراغ او رفته و با نیازسنجی استراتژیک در جهت رفع آن ها اقداماتی را انجام میدهند.

درواقع برخی شرکت های با ایجاد نیاز و بعد پاسخ دادن به آن درجهت حمایت از مصرف کننده و هم تولید کننده فعالیت می کنند.

دربیشتر کشورهای دنیا این سازمان ها هستند که درجایگاه مصرف کننده قرار گرفته و با تشخیص به موقع نیاز آنها با توجه به تحولات اجتماعی و اقتصادی نسبت به مرتفع کردن آن اقدامات متنوعی را پوشش می دهند درواقع اینجا روابط عمومی و صنعت تبلیغات درکنار هم نوعی هم پوشانی را درراستای اهداف سازمان ایجاد می کنند.


mbanews.ir-مریم غضنفری
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود