• slide1
  • slide2
  • slide3
  • slide4
  • slide5
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/27 1399


ام بی ای نیوز:
قتل نژادپرستانه جرج فلوید بر دنیای برندها هم تاثیر گذاشته، به شکلی که واکنش نادرست برندها به آن می‌تواند حذفشان را به دنبال داشته باشد.

گرگ گلسمن (greg Glassman) بنیانگذار برند کراس‌فیت (CrossFit)، پس از جنجال‌هایی که به خاطر اظهار نظرش در مورد جرج فلوید آغاز شده بود، هفته‌ی گذشته بازنشستگی خود را اعلام کرد.

گلسمن ۶۳ ساله در این مورد گفته است: «من در اجتماع کراس‌فیتی‌ها حرفی زدم و ناخواسته بسیاری از اعضاء را آزرده کردم. اجازه نمی‌دهم که رفتارم مانعی بر سر راه موفقیت برند و شعبه‌هایش باشد.»

داستان از این قرار است که گلسمن در روز شنبه در پاسخ به یک موسسه بهداشت درمورد مطلب «نژادپرستی یک مساله‌ی سلامت عمومی‌ست» توییت کرده بود« فلوید۱۹»

تا فردای آن روز باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور کار با شعبه‌ها و نمایندگی‌های برند را قطع کردند و تا چند روز بعد این تعداد براساس یک گزارش غیررسمی به ۱۱۰۰ عدد رسیده بود. علاوه بر این ریباک (Reebok) هم همکاری خود را با کراس‌فیت (این همکاری به شکل اسپانسری بود) پایان داد. روگ فیتنس (Rogue Fitness) هم که یک تامین‌کننده‌ی تجهیزات ورزشی‌ست اعلام کرد که لوگوی کراس‌فیت را از رویداد ۲۰۲۰ خود پاک می‌کند.

بسیاری از صاحبان باشگاه‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی‌ هم انزجار خود را از توییت گلسمن اعلام کرده‌اند و هم از موضع خنثی و سکوت برند در مورد قتل فلوید توسط پلیس ابراز ناراحتی کرده‌اند.


mbanews.ir- نازنین کی‌نژاد

www.washingtonpost.com 

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود