• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/21 1399


ام بی ای نیوز: به زودی شاید روزی فرا برسد که شما مجبور باشید با قرار قبلی برای خرید به پاساژ بروید.

یکی از بزرگ ترین صاحبان مراکز خرید خرده فروشی در ایالات متحده آمریکا، یونیبیل-رودامکو-وستفیلد (یو آر دبلیو)، خود را برای بازگشایی پاساژ هایش در سرتاسر کشور در چند مرحله مختلف، با انجام یک سری اقدامات مبتکرانه در راستای کمک به ایجاد احساس امنیت در دل بازدید کنندگان، خرده فروشان و مدیران رستوران ها در طول دوران شیوع ویروس کرونا، اماده می کند.

بازدید کنندگان از پاساژ های یو آر دبلیو حالا دیگر می توانند به وسیله تعیین قرار ملاقات از طریق اپلیکیشن موبایل وستفیلد، از یک فروشگاه خرده فروشی خاص دیدن کنند. آن ها همچنین می توانند با بررسی تعداد افراد حاضر در یک پاساژ، در هر زمان معینی، بر روی اینترنت، برای انجام یک سفر در دوره های زمانی خلوت تر برنامه ریزی کنند. در ادامه امکان استفاده از پارکینگ های حاشیه ای در پاساژ ها برای بار کردن سفارشات آنلاین یا خرید سریع یک نوع غذا از یک رستوران خاص و مشخص در فود کورت از طریق اپلیکیشن «دور دش» (DoorDash) یا «اوبر ایتز» (Uber Eats) وجود دارد.

مدیر ارشد بازاریابی یو آر دبلیو، قادی هوبیکا، در قالب یک مصاحبه گفت: «از نظر ما، این بحران باعث ابداع چیزی نشده اما در زمینه سرعت نوآوری، ما را پنج سال جلو انداخته است.»

وی افزود که بسیاری از قابلیت های جدید یو آر دبلیو، مثل ويژگی تعیین قرار ملاقات در نرم افزار آن، در حقیقت از صنعت رستوران داری الهام گرفته شده اند.

یو آر دبلیو با ۹۰ مرکز خرید در ۱۲ کشور جهان، در پاساژ لوکس «وستفیلد گاردن استیت پلازا» در شهر پاراموس ایالت نیوجرسی و پاساژ «وستفیلد سنچری سیتی» در لس آنجلس شعبه دارد.

روند بازگشایی شعب یو آر دبلیو در ایالات متحده آمریکا همچنان ادامه دارد.

یو آر دبلیو همچنین در حال ترسیم راه و نقشه ای برای کمک به حل یکی از بزرگ ترین چالش های خرده فروشان در طول بحران کووید-۱۹ است که همانا اشباع موجودی یا عرضه بیش از تقاضا می باشد.


به گفته صاحب پاساژ، او در پی کشف راه هایی برای انجام معاملات لحظه ای و ناگهانی در قالب نرم افزار وستقیلد جهت کمک به خرده فروشان برای رهایی از دست مرچاندایز یا کالا های اضافی است. وی همچنین ممکن است از فضا های خالی در برخی پاساژ ها استفاده کند تا به برند ها اجازه دهد از طریق راه اندازی فروشگاه های «اوت لت» (outlet) کوتاه مدت، انجام اقدامات مبتکرانه و فروش اجناس با تخفیف های فراوان، از دست کالا های اضافی خود خلاص شوند.

هوبیکا در مورد فضا های موقتی گفت: «این اقدام منجر به افزایش امکان فروش و جذب تعداد بیشتری از مشتریان به فروشگاه ها می شود.»

با این وجود، در شرایطی که پاسآژ های مختلف در سرتاسر کشور کم کم در های خود را به سوی عموم مردم می گشایند، ظاهرا خریداران کاملا آمده بازگشت به وضعیت قبلی نیستند.

با توجه به اطلاعات دریافتی از شرکت تحقیقاتی «پلیسر دات ای آی» (Placer.ai)، در پاساژ «هیوود» شهر «گریمویل»، واقع در کارولینای جنوبی، متعلق به گروه املاک و مستغلات «سایمون»، برای مثال، میزان بازدید مشتریان در ماه مه، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۶۳٪ کاهش یافته است. این شرکت تحقیقاتی از داده های اطلاعاتی تلفن همراه برای سنجش تعداد مصرف کنندگان بهره می برد. این پاساژ پس از تعطیلی موقت در تاریخ یکم ماه مه بازگشایی شد.

به هر حال، به گفته پلیسر دات ای آی، به نظر می رسد که میزان بازدید ها روز به روز افزایش می یابند. با مطالعه وضعیت ۱۱ پاساژ که اخیرا بازگشایی شده اند، مشخص شد که تقریبا هر روز پاساژ ها شاهد رشد قابل توجه میزان بازدید ها در مقایسه با روز قبل از آن هستند.

سایمون، بزرگترین صاحب پاساژ در کشور، پیش از این دست به بازگشایی حدودا نیمی از ۲۰۰ شعبه خود زده است.

یک شرکت تراست سرمایه گذاری املاک به نام «مکریچ» (Macerich) اخیرا اعلام کرد که ۲۰ پاساژ از دارایی های آن که ۱۱ عدد از آن ها در آریزونا قرار دارند، هم اکنون کاملا بازگشایی شده اند. در ادامه برخی پاساژ ها، بنا بر احکام محلی، فقط سفارشات جانبی را تحویل می دهند.

بر اساس این گزارش، برنامه ریزی شده است که تا پایان ماه مه، ۳۵ مرکز خرید و تا اواسط ماه ژوئن، اکثر مراکز بازگشایی شوند.

مدیر اجرایی مکریچ، توماس او هرن، در بیانیه ای گفت: «این دوره زمانی اهمیت فروشگاه های سنتی و آفلاین را به عنوان محور های اصلی فروش و سود دهی برای اکثر خرده فروشان نشان می دهد. همان طور که در این بازار ها دیده ایم، در ادامه خریداران آمادگی بازگشت به بعضی از جنبه های مورد علاقه خود در زندگی را دارند.»

در ضمن، مدیران یو آر دبلیو خبر دادند که همزمان با بازگشایی پاساژ های این شرکت، محل های جدیدی برای شستشوی دست ها تعبیه و ماسک هایی به متقاضیان داده خواهند شد.

هوبیکا در نهایت خاطر نشان کرد که بر اساس بازخورد مستاجران و مغازه داران، نیاز به ارايه این قبیل خدمات احساس شد.


mbanews.ir- مرضیه فروتن

www.cnbc.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود