• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/31 1399


ام بی ای نیوز:
دیجی کالا از گزارش سالانه سال 1398 خود رونمایی کرد. گزارش پیش‌رو، گزیده‌ای از آمار و داده‌های دیجی‌کالا در سال 1398 است که از دپارتمان هوش تجاری( Business Intelligence) استخراج شده است. این اولین گزارش سالانه دیجی‌کالا است که به صورت عمومی منتشر می‌شود و نسخه به روزرسانی شده گزارش شش ماه اول سال 98 است. این گزارش در پی پاسخ به این سوال است که رفتار خرید کاربر و مصرف‌کننده ایرانی در فضای آنلاین در سال ۹۸ چگونه بوده است؟.سهم قابل توجه گروه دیجیکالا از بازار خرده فروشی آنلاین کشور، گستردگی فروش، تنوع بیش از ۲ میلیون کالا، مشارکت دهها هزار کسب‌وکار ایرانی و همچنین 26 میلیون بازدیدکننده ماهانه از سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا باعث می‌شود که این گزارش گزیده گویایی از کل بازار خرد هفروشی آنلاین کشور باشد.

سعید محمدی مدیرعامل دیجی کالا درباره انتشار این گزارش گفت: هر کسب وکار بزرگی در کنار انجام کار، مسئولیت دارد اطلاعات دقیقی را از عملکردش به جامعه ارائه دهد. دیجی کالا سه گروه مخاطب را هدف قرار داده است. دیجی کالا 30 میلیون کاربر فعال ماهانه (جامع بزرگی که اطلاعات زیادی را در دیجی کالا تجمیع می‌کنند)، بیش از 60 هزار فروشنده فعال و اکوسیستم استارتاپی کشور را مخاطب خود قرار داده است. لذا گزارش‌هایی از این دست، به مخاطبان ما امکان رصد شفاف‌تر و دقیق‌تر خدمات دیجی‌کالا را می‌دهد، وضعیت بازار آنلاین کشور را از دریچه بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور شرح می‌دهد و به تصمیم‌گیری‌های کوچک و بزرگ بسیاری کمک می‌کند. این گزارش به بیش از ۶۰ هزار کسب‌وکار ایرانی که محصولات خود را از طریق بازارگاه یا مارکت پِلیس( Marketplace ) دیجی‌کالا می‌فروشند، کمک می‌کند تا فرآیندهای فروش و عرضه کالاهای خود را بهینه کنند. شرکتهای تولیدکننده و توزیع‌کننده کالا در سراسر کشور می‌توانند از اطلاعات این گزارش استفاده کنند و با اطلاعات دقیق‌تر برای بهینه‌کردن زنجیره تأمین، فروش و بازاریابی خود اقدام کنند. همچنین به سیاست‌گذاران کشور در مسایل اقتصاد خرد، کلان، حمل و نقل و زیرساخت‌ها کمک می‌کند تا تصویر بهتری از رفتار خرید ایرانیان در بازار خرده فروشی داشته باشند.



محمدی در ادامه افزود: مدیریت کسب وکاری مانند دیجی کالا در زمان بحران پیچیده است. اما دیجی‌کالا در تلاش بود که در اوج روزهای کرونا نیز به تجربه مشتری لطمه‌ای وارد نشود و 4000 همکار و 61 هزار فروشنده همراه دیجی‌کالا در تلاش بودند که خدمت‌رسانی درستی به مشتریان شود. در ادامه گزارش مفصل سالانه سال 98 دیجی‌کالا را می‌خوانید.



mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود