• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/6 1399


ام بی ای نیوز:
مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر در راستای مسئولیت اجتماعی خود، کمپین “با همدلی برای راهکار آفرینی” را در حال اجرا دارد. این مرکز با همکاری آژانس تبلیغاتی لیمون، مجموعه از وبینارهای تخصصی در حوزه کسب و کار با رویکرد استارت آپ‌ها برگزار نموده است. در ادامه گفتگو با الناز حبیبی مدیر ارشد مسئولیت اجتماعی و برند مارکتینگ سامسونگ را درباره کمپین می‌خوانید.


مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر با چه هدفی اقدام به برگزاری وبینارهای راهکار آفرینی کرده است؟

کمپین «با همدلی برای راهکار آفرینی» در ادامه دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این مرکز برای حمایت همه‌جانبه از تیم‌های استارت‌آپی در دوران کنونی پایه‌ریزی شده است. سامسونگ در راستای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت هر چه بیشتر از ایده‌های نوآورانه و رشد کسب‌وکارهای کوچک، تصمیم به برگزاری وبینارهای تخصصی «با همدلی برای راهکارآفرینی» گرفت.

این وبینارها در هفت دوره و به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم و اصول کاربردی و ضروری راه‌اندازی یک استارت‌آپ و کسب‌وکار برگزار می‌گردد.


گروه مخاطبان هدف این وبینار چه کسانی هستند؟

مخاطبان هدف این دوره‌ها، افراد یا تیمهایی هستند که ایده بیزینسی دارند ولی برای اجرا و پیشبرد آن نیاز به راهنمایی افراد متخصص دارند تا مسیر راه اندازی استارتاپ خود را آغاز کنند، از سوی دیگرگروههای استارتاپی که در حال توسعه ایده استارتاپی خود هستند و تمایل دارند اطلاعات علمی‌تر و اصولی‌تری درطی این مسیر کسب کنند.

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر اوایل سال جاری فراخوانی را برای حضور در دوره دهم شتابدهی این مرکز اعلام کرد. در پی این فراخوان ۸۶۰ طرح و ایده به مرکز ارسال شد که در پایان ۶ تیم توانستند وارد مراحل دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر شوند. اما استقبال گسترده علاقه‌مندان باعث شد تا این مرکز برای رفع نقاط ضعف طرح‌های ارسالی و ارائه آموزش‌های لازم به تیم‌ها و استارت‌‌آپ‌هایی که نتوانستند وارد مرحله شتابدهی شوند، وبینارهای تخصصی همدلی برای راهکارآفرینی را برگزار کند.


چه بازخوردی از وبینارها دریافت کردید؟

تاکنون استقبال بسیار خوبی از اولین دوره به عمل آمده و ثبت نام برای وبینار دوم هم آغاز شده است. بازتاب بسیار مثبتی از مخاطبان در صفحات اجتماعی منعکس شده است که ما را به ادامه این راه دلگرم می‌کند.


همکاری با لیمون را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

متخصصان تیم لیمون هم در این مسیر همکاری بسیار خوبی با تیم سامسونگ و تیم اجرایی مستقر در مرکز سامسونگ-امیرکبیر دارند و در این مسیر ما را همراهی می‌کنند تا به بهترین نحو این پروژه اجرا گردد و افراد بیشتری با کیفیت بالاتر از این فعالیت مسئولیت اجتماعی سامسونگ بهرهمند گردند.


mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود