• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

10/22 1399


ام بی ای نیوز:
زوم و اینستاگرام از جمله شرکت­های فعال در حوزه فناوری هستند که سال 2020 برای اولین بار به فهرست صد تایی ارزشمند­ترین برند­های جهان راه یافته­ اند.

با توجه به تاثیر شیوع کووید-19 بر روی توسعه این بخش، غول­های آنلاین به گزارش بهترین برند­های جهان ورود پیدا کرده­اند.

در حالی اینستاگرام با ارزش تخمینی و تقریبی 26 میلیارد و 100 میلیون دلار نوزدهمین کسب و کار جهانی ارزشمند جهان لقب گرفت که برند زوم به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون دلار در جایگاه صدم این فهرست ایستاد.

فناوری کنفرانس ویدئویی زوم از زمان شیوع ویروس کرونا در اوایل سال گذشته میلادی مورد توجه همگان قرار گرفته است. کاربران این نرم افزار در همه جای جهان بنا بر یک سری دلایل کاری و اجتماعی از آن بهره می­برند.

ماه گذشته پس از اعلام خبر افزایش درآمد شرکت، ارزش سهام تسلا رکورد بالایی را به نام خود ثبت کرد.

از جمله دیگر تازه وارد های این فهرست می توان از یوتیوب اسم برد که در جایگاه سی ام ایستاد. اینتربرند 21 سال است که سالیانه دست به انتشار این گزارش می زند.

در شرایطی اپل موفق به حفظ جایگاه نخست خود در این جدول شد که آمازون با ارزش تقریبی 201 میلیارد دلار رتبه دوم را کسب کرد.

شش ماه گذشته مردم در سرتاسر جهان در راستای امتناع از ورود به فروشگاه­ها و پاساژ­ها به دلیل شیوع کرونا به آمازون روی آوردند. این گزارش نشان می­دهد که سودآوری­های اخیر باعث رشد 60 درصدی ارزش این غول تجارت الکترونیک شد.

مایکروسافت با پیشی گرفتن از گوگل، برای اولین بار از سال 2012 تاکنون آن را از سه جایگاه نخست این فهرست پایین کشید.

اینتربرند «تاثیر کووید-19» و توسعه ارتباط مجازی بین کاربران را عامل ورود این قبیل شرکت­های جدید فعال در عرصه فناوری به فهرست خود عنوان کرد.

به گفته «چارلز ترویل»، مدیر اجرایی جهانی اینتربرند، رهبری، تعامل و ارتباط سه موضوعی هستند که همواره در بررسی تلاش برند­ها برای تغییر سریع فضای کسب و کار لحاظ می شوند.


آن­ها کلید­های رونق فروش در بحران فعلی، ایجاد حس اعتماد و اطمینان در دل مشتریان و انعطاف پذیری در کسب و کار به شمار می­روند. با تعیین اهداف بزرگ و جاه طلبانه و پیگیری شجاعانه و آگاهانه آن­ها، برند­ها می توانند کمک کنند تا توجه مدیران اینتربرند به سویشان جلب شود. در ادامه مقامات این موسسه ضمن درک وضعیت نابسامان فعلی و برخورداری از دیدگاهی ماورائی، به حمایت از یک دهه احتمالات و فرصت­های جدید می­پردازند.

mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.standard.co.uk

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود