اسلاید شو


12/19 1397


ام بی ای نیوز:
مورین هینتون (
Maureen Hinton) مدیر تحقیقات بخش خرده‌فروشی شرکت گلوبال دیتا (GlobalData) عقیده دارد لوگوهای برند لباس‌های کژوال شیک مانند گپ باعث سقوط این برندها خواهند شد و شهرت چندین ساله‌شان هم به کمک‌شان نخواهد آمد.

در یادداشتی که در بیزنس اینسایدر (Business Insider) درباره‌ي تصمیم گپ برای بستن ۲۳۰ فروشگاه و تقسیم شرکت به دو شرکت مجزا منتشر شد، هینتون شرح داد ‌که ممکن است برندهایی مانند ابرکرومبی (Abercrombie) و سوپریم، بخشی از سهم بازار گپ را به دست آورده باشند اما موفقیت آنها هم موقتی خواهد بود زیرا لوگوهای پرزرق‌و‌برق‌شان زودگذرند.



او می‌گوید: «برندهای لباس کژوال-شیک محبوبیت گذرایی دارند. روزمرگی و حضورشان در همه‌جا آنها را از بین خواهد برد و موجب می‌شود دوستداران‌شان به دنبال برند تازه‌ای بروند.»

او باور دارد که این برندها فروغ کمی در دنیای مد دارند. رشد زیادی دارند و سپس خاموش می‌شوند و باید به برندی تبدیل شوند که چیزی بیش از لوگو برای ارائه داشته باشد.

لوگوها زندگی فروشگاهی کوتاهی دارند و اگر برندی مد روز نباشد، مشتریان که دیگر کم‌تر به دنبال ارزش در لباس‌های لوگومحورند، تصمیم می‌گیرند پول‌شان را برای لباس‌هایی خرج کنند که مقرون‌به‌صرفه‌تر و بدون لوگو هستند.



مترجم: نازنین کی‌نژاد

www.designtaxi.com

www.markets.businessinsider.com

امتیاز به این خبر:
تعداد مشاهده خبر: 177 دیدگاهها: 0 نویسنده این خبر: amirhossein

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود