• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

02/26 1397

ام بی ای نیوز:
 ما همگی عاشق بعضی از خلاقیت هایی هستیم که به مناسبت فرارسیدن پنجاهمین سالگرد ارائه همبرگر Big Mac مک دونالد انجام شدند.
علاوه بر این که پوستر های شرکت تبلیغاتی TBWA همبرگر را به عنوان یک عنصر ثابت در دنیایی با فرهنگ متغیر نشان می دهند، آژانس تبلیغاتی DPZ&T برزیل کوکا کولا را متقاعد کرد تا دست به طراحی یک قوطی با طراحی الهام گرفته شده از Big Mac به تعداد محدود بزند. این دیزاین بازتابی از دستور تهیه برگر است: دو لایه گوشت، کاهو، پنیر، سس مخصوص، پیاز ها و خیارشور بر روی نان کنجد دار.

پس از تحویل قوطی ها به اینفلوئنسر ها و superfan ها در آمریکای لاتین، اقدام تشویقی در خصوص به اشتراک گذاری واکنش هایشان در شبکه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #BigMacCan صورت می گیرد. هر قوطی داخل یک نسخه ویژه از بسته بندی سنتی Big Mac به دست آن ها می رسد. همراه با آن نامه ای است که بابت حمایتشان از آن ها تشکر می کند.
به گفته دن گزتساکوف، مدیر ارشد بازاریابی مک دونالد در آمریکای لاتین، پنج دهه فعالیت شایسته یک جشن بزرگ است. به همین دلیل مدیران و کارمندان مک دونالد تصمیم گرفتند تا قدرت این مشارکت را نشان دهند. این همکاری همواره استادانه و با زحمت فراوان شکل گرفته است؛ با این وجود، مخلوط Big Mac با کوکا کولا به عنوان ترکیبی کامل در حال انجام است.

دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: DPZ&T سائو پائولو، برزیل
مشتری: مک دونالد



مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود