• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

11/13 1399


ام بی ای نیوز: دسترسی به اطلاعاتی به هنگام از فضای رقابتی بازار امری ضروری برای موفقیت کسب وکارها درمسیر پیش رو است. در این راستا شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) با بررسی دوره‌ای جریان تغییرات بازار نتایج به دست آمده را در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد. در گزارش حاضر به بررسی تغییرات بازار دوغ در دوره زمانی یکساله منتهی به مهر ۹۹ پرداخته‌ایم.

در بازار دوغ محصولات در اندازه‌های متفاوتی دیده می‌شوند، ۸۵% فروش حجمی این محصولات را بسته بندی‌های ۱.۵ و ۱ لیتری به خود اختصاص داده‌اند. در پوشش جغرافیایی emrc، دوغ‌های ۱.۵ لیتری با حدود ۷۲% از فروش حجمی بازار دوغ محبوب‌ترین محصولات به لحاظ اندازه هستند؛ دوغ‌های ۲ لیتری در رتبه بعدی و بسته بندی‌های ۴ لیتری کمترین میزان فروش را داشته اند.

همچنین در این پوشش جغرافیایی، دوغ‌های بدون گاز، از دوغ‌های گازدار بسیار پرفروش تر هستند؛ به طوری‌که دوغ‌های بدون گاز ۷۰ درصد از فروش حجمی دوغ را بخود اختصاص داده اند. نکته جالب توجه، سهم ۸۵ درصدی دوغ‌های بدون گاز در شهر مشهد است؛ سهم ۱۵ درصدی فروش حجمی دوغ های گازدار در مشهد در مقایسه با سهم فروش آن در کل پوشش پژوهش ۵۰% کمتر است. در حال حاضر، در این پژوهش بررسی نقاط فروش محصولات در صنایع مختلف از طریق ۵ پنل مجزا پرداخته می‌شود. شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در این راستای ماموریت خود، نتایج رصد دوره‌ای جریان تغییرات و فضای رقابتی بازار در جهت روشنگری در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد.


mbanews_نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود