چالشها جذب نیرو در مارکتینگ و تبلیغات میزگرد تخصصی «ام بی ای نیوز» با موضوع: «بررسی چالشها و راهکارهای جذب نیروی کیفی برای واحدهای مارکتینگ و تبلیغات» با حضور... 06 اردیبهشت 1400 پنجمین میزگرد ام بی ای نیوز برگزار شد پنجمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع " فضای برندها زیرسایه کرونا" با حضور پنج تن از مدیران فعال در حوزه مارکتینگ... 25 بهمن 1399 شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
پنجمین میزگرد ام بی ای نیوز برگزار شد پنجمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع " فضای برندها زیرسایه کرونا" با حضور پنج تن از مدیران فعال در حوزه مارکتینگ... 25 بهمن 1399 شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398