شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 بررسی بایدها و نبایدهای همکاری برندها چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 بررسی بایدها و نبایدهای همکاری برندها چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
بررسی بایدها و نبایدهای همکاری برندها چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398