شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در گزارشی به بررسی وضعیت فعالیت تبلیغات تلویزیونی برندهای گروه محصولی شویندههای سطوح، البسه و ظروف در زمستان 1401 پرداخته است. در این گزارش، تعداد کل تبلیغات در این گروه محصول 1،930 آگهی ذکر شده است. طبق این بررسی، شبکه آی فیلم با 25درصد از مجموع فعالیت، فعالترین شبکه در گروه محصولی مورد بررسی بوده است. متوسط شانس دیده شدن تبلیغات این گروه محصولی در این شبکه 75.3 درصد بوده است. مدت زمان پخش 80درصد از آگهیهای این شبکه بین 10 تا 30 ثانیه بوده است...
ادامه مطلب
|