"شرکت پینو بیبی" از سال ۱۳۹۷ با تولید تخصصی محصولات نوزاد و کودک شروع به کار کرد؛ این شرکت چندی پیش کمپینی را در رسانه‌های دیجیتال با ایده پردازی و اجرای "آژانس ارتباط تصویر اشاره" اکران کرد. در گفتگویی با "محمد پورآرین مدیرمارکتینگ پینو بیبی" به بررسی این کمپین پرداخته‌ایم. پورآرین در این گفتگو درباره چشم انداز پینو بیبی در سال ۱۴۰۲ نیز به نکاتی اشاره می‌کند. درباره این کمپین گفتگویی نیز با "غزال دلاوری مدیرواحد دیجیتال آژانس اشاره" داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید....

ادامه مطلب

تبلیغات تلویزیونی برندهای شوینده در1401

شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در گزارشی به بررسی وضعیت فعالیت تبلیغات تلویزیونی برندهای گروه محصولی شوینده‌های سطوح، البسه و ظروف در زمستان 1401 پرداخته است. در این گزارش، تعداد کل تبلیغات در این گروه محصول 1،930 آگهی ذکر شده است. طبق این بررسی، شبکه آی فیلم با 25درصد از مجموع فعالیت، فعال‌ترین شبکه در گروه محصولی مورد بررسی بوده است. متوسط شانس دیده شدن تبلیغات این گروه محصولی در این شبکه 75.3 درصد بوده است. مدت زمان پخش 80درصد از آگهی‌های این شبکه بین 10 تا 30 ثانیه بوده است...

ادامه مطلب

گزیده اخبار دی ماه

مارکتینگ، قربانی استراتژی کاهش هزینه

ChatGPT، بازاریابی را تغییر می‌دهد

کیت کت در تبلیغات تابو شکنی می‌کند

لویی ویتون وارد بازار لباس نوزاد می‌شود

نسل X، نسلی که برند‌ها از آن‌ها غافلند

چیپس ترا، سبزیجات که شما رادیوانه می‌کند

خودرو 45 درسالی که گذشت و سالی که می‌آید

نگاهی به عملکرد فروشگاه اینترنتی الانزا

با ما در شبکه‌های اجتماعی در تماس باشید
Linkedin Instagram Website

MailerLite